×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تایید صلاحیت بیش از ۸۵ درصد داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی

دکتر حجت‌الله شریعتمداری فرماندار شهرستان کاشمر با اعلام این خبر افزود: هیات اجرایی انتخابات فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات را برابر مفاد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از تاریخ چهارم تا هجدهم آبان ماه انجام داد.

رئیس هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ عنوان داشت: هیات اجرایی اهتمام جدی و ویژه‌ای برای عمل به تکالیف قانونی و تطبیق شرایط داوطلبین با مفاد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی از خود نشان داد؛ بنحوی که در مورد هر یک از داوطلبان در جلسات متعدد، ساعت‌ها بحث، گفتگو و تبادل نظر صورت گرفت.
شریعتمداری افزود: آن دسته از داوطلبان محترمی که صلاحیت آنان در هیات اجرایی تایید نشده و یا احراز نگردیده از روز شنبه مورخ بیستم آبان ماه به مدت چهار روز فرصت دارند تا شکایات خود را به هیات نظارت بر انتخابات استان خراسان‌رضوی تسلیم نمایند.

فرماندار شهرستان کاشمر اظهار داشت: از تعداد ۷۶ نفر داوطلب قطعی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ طی فرآیند رسیدگی هیات اجرایی، تعداد ۶۴ نفر تایید صلاحیت، ۵ نفر عدم احراز و صرفا ۶نفر صلاحیت‌شان در این مرحله تایید نشد.
گفتنی است یک نفر از داوطلبان نیز قبل از بررسی صلاحیت‌ها، انصراف خود را به وزارت کشور تسلیم داشته بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.