×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۳۰ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 21 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اماکن و خانه های کاشمر پلاک پستی ندارند

 حسین قاسم نژاد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر کاشمر با اشاره به اینکه پلاک پستی یک طرح ملی است، افزود: متاسفانه کاشمر در این حوزه نسبت به سایر شهرستان ها عقب است و کاری در این خصوص انجام نشده است.

رییس اداره پست کاشمر با بیان اینکه امروزه انجام مراسلات پستی نسبت به گذشته تغییر کرده و بسیاری از امور ضروری مردم از قبیل تحویل گواهینامه، گذرنامه، کارت پایان خدمت و سایر اسناد مهم از طریق پست انجام می‌شود، ابراز کرد: یکی از مواردی که که امروز برای دریافت خدمات دولت مورد استفاده می‌شود، موضوع احراز هویت الکترونیکی مکان است.

وی با تاکید بر اهمیت به هنگام کردن اطلاعات و حذف مراجعه مردم به اداره پست برای دریافت کدپستی، بیان کرد: در حال حاضر روزانه تعداد زیادی برای دریافت کدپستی به اداره پست مراجعه می‌کنند، که تعدادی از این افراد به دلیل اطلاعات ناقص موفق به دریافت آن نمی‌شوند و ناراضی از اداره خارج می‌شوند.

قاسم نژاد با اذعان به اینکه آمادگی داریم اجرای این طرح را در کنار شهرداری به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: بر اساس این طرح ملی، شهرداری متولی اجرا و اداره پست تولیدکننده اطلاعات است و درآمد آن به صورت ۷۰ به ۳۰ بین شهرداری و‌پست‌توزیع می شود.

وی با اشاره به سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان(جی نف)، ابراز داشت: شرکت پست وظیفه دارد برای هر مکان یک نشانی استاندارد مشخص کند، لذا این طرح بمنظور یکسان سازی نشانی تمام شهروندان اجرا می‌شود.

اعضای شورای اسلامی نیز در خصوص همکاری و اجرای این طرح در قالب دستورالعمل ها و بخشنامه های قانونی قول مساعد دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.