×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دیدار با جانبازان ۷۰ درصد

همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مرتضی علی مرادی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد از دو جانباز ۷۰ درصد۱-حجت اله صحرایی۲- محمد براقوشی تجلیل کردند.
این مراسم که با حضور سید مسعود یاوری فرماندارشهرستان بود ،ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) کفت: روز جانباز فرصت مغتنمی است برای قدر شناسی از جانبازان، این سرو قامتان همیشه جاوید و پرچمداران عزت و سربلندی که با تاسی به حضرت عباس (ع) وجود خود را عاشقانه به محبوب تقدیم و از میهن اسلامی دفاع نمودند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: جانبازان عزیز با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می درخشند و با الگو قرار دادن جانباز دشت  کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) نزد ملت سربلند ایران اسلامی به الگوی ماندگار صبرو ایثار تبدیل شده اند . و برای خانواده هایشان صبر و عزت از خداوند متعال خواستاریم.
شهرستان خلیل آباد از توابع استان خراسان رضوی است که در ۳۶۳ کیلومتری مشهد مقدس واقع شده و پرونده ۲۰۰ شهید و ۴۴۲ جانباز و ۹ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیور مردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند  .

 

تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.