×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مشارکت ۴۷/۴ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات ۱۱ اسفند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری شنبه ۱۲ اسفند در برنامه استودیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: مردم عزیز ما در انتخابات ۱۱ اسفند یک بار دیگر حماسه بزرگی برابر دشمنان رقم زدند و این جای شکرگذاری دارد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به تحرکات دشمنان افزود: بیش از یک سال است که دشمنان این نظام و مرز و بوم با تمام قوت در ارتباط با این انتخابات کار کردند و می‌خواستند به اهداف پلید خود دست یابند اما شاهد بودیم مردم عزیز ما به شکل گسترده در این صحنه سیاسی حضور و نمایندگان خود را در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تعیین کردند. بر این اساس؛ ما مسئولین از این جهت وظیفه داریم به عنوان خدمتگذار از همه مردم عزیز تشکر و قدردانی کنیم.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه خراسان رضوی برای پوشش رویداد بزرگ و سیاسی انتخابات ۱۱ اسفند ابراز کرد: شما خبرنگاران در جهاد تبیین و اطلاع رسانی مشارکت خوبی داشتید و همچنین در انتخابات حضور فعال از خود نشان دادید. باید گفت؛ شاهد بودیم انتخاباتی با امنیت کامل، با رقابت جدی، سلامت کامل و در عین حال با مشارکت خوب برگزار شد که این دقیقا بر خلاف نیت‌های دشمنان این کشور بود.

نظری به آمار مشارکت مردم استان پرداخت و تصریح کرد: در استان خراسان رضوی مردم عزیز ما با حضور خود حماسه‌‌ای دیگر را رقم زدند به طوریکه رقم مشارکت ۴۷/۴ درصدی را شاهد بودیم و از ۴ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۵۶۳ نفر واجد شرایط، دو میلیون و ۲۳۶ هزار و ۱۰ نفر در انتخابات شرکت کردند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به واسطه حضور مردم در این رویداد بزرگ سربلند شدیم و از مردم عزیز که علی‌رغم گرفتاری‌ها و برودت هوا، با احساس تکلیف دینی و سیاسی در میدان حضور پیدا کردند، تشکر می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.