×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور در پای صندوق‌های رأی جشن ملی ایرانیان است

حجت‌الاسلام محمود رضایی در گفت و گو با ایسنا از تمامی مردم  کوهسرخ که همیشه پای کار خلق صحنه‌های پرشکوه انقلاب بوده‌اند دعوت کرد روز جمعه ۱۱ اسفند با شور و نشاط بار دیگر در پای صندوق‌های رأی حضور یابند.

وی عنوان کرد: مردم کوهسرخ از گذشته تاکنون همیشه صحنه‌هایی خلق کرده‌اند که دشمن نسبت به آن صحنه‌ها ناامید شده است. شرکت و حضور در انتخابات لبیک به خون شهدا و پاسخ به ندای سردار دل‌هاست که اینجا را حرم نامید.

امام جمعه کوهسرخ با اشاره به اینکه مردم در روز جمعه قطعاً صحنه‌های باشکوهی خلق خواهند کرد، اظهار کرد: مردم ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمن را در رسیدن به اهداف شومش ناامید خواهند کرد.

وی همچنین حضور رأی اولی‌ها را در پای صندوق‌های رأی بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: با انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و کسانی که می‌خواهند جلوی پیشرفت کشور را بگیرند خواهید زد.

رضایی مجلس شورای اسلامی را از ارکان مهم کشور در خصوص قانون‌گذاری دانست و افزود: با توجه به اهمیت مجلس شورای اسلامی باید انتخابات باشکوه برگزار شود هرچند دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا صحنه را خالی نگه دارد.

وی با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی جشن ملی ایرانیان است،  اذعان کرد: اگر آرای این دوره از انتخابات ضعیف باشد قطعاً دشمن طمع بیشتری خواهد کرد، قطعاً حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای نشان خواهند داد پای کار نظام ایستاده‌اند و این تکلیف مسئولین را سنگین‌تر می‌کند.

چهارشنبه : ۹ اسفند ۱۴۰۲

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.