×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
افتتاح ۱۲ پروژه با اعتبار بالغ بر ۶۲ میلیارد ریال در بخش فرح دشت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری با حضور فرماندار شهرستان کاشمر،بخشدارفرح دشت و جمعی از مسئولین ۱۲ پروژه با اعتبار ۶۲ میلیارد و۳۹ میلیون ۵۲۰ هزار ریال به بهره برداری رسید
فرماندار کاشمر در این مراسم از مشارکت خیرین روستای های بخش فرح دشت در اجرای پروژه های عمرانی خدماتی تقدیر نمود
زیر سازی ، بتن ریزی و آسفالت معابر توسعه و بازگشایی معابر ،دفع ابهای سطحی ،پایش تصویری ،خرید تجهیزات بحران از پروژه های است که در روستاهای بخش فرح دشت همزمان به بهره برداری رسید.
بخشدار بخش فرح دشت نیز گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش دولتمردان از ابتدای امسال تاکنون اعتبارات عمرانی و جاری دهیاری‌ها حدود ۴۳ درصد افزایش یافته است. ولی ا… واعظ اظهار کرد: در این مدت حدود ۹ میلیارد تومان اعتبار به بخش تازه تأسیس فرح دشت اختصاص یافته است. وی یادآور شد: با افزایش این اعتبارات، بخش فرح دشت به کارگاه عمرانی تبدیل شده به طوری که در دورترین، کوچک ترین و بزرگ ترین روستا دو تا سه پروژه عمرانی در حال انجام است. بخشدار بخش فرح دشت با بیان این که پروژه‌های عمرانی در ۱۱ سرفصل به مبلغ ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در تمامی روستاها انجام می‌شود، از افتتاح پروژه آسفالت به متراژ ۳۲ هزار متر مربع در ۵ روستا و زیرسازی و بتن‌ریزی در دو روستا به طور همزمان خبر داد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.