×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ساختمان اورژانس اجتماعی کاشمر افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری با حضور فرماندار و مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ۲ پروژه بهزیستی کاشمر افتتاح شد.
ساختمان اورژانس اجتماعی با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه وکارگاه گروه همیار ۷ نفره روستای عشرت آباد شهرستان کاشمر که بابیش از ۱۸۵ میلیون تومان هزینه تکمیل شده است افتتاح شد.
امیردائی صراف فرماندار شهرستان کاشمر دراین مراسم ضمن تشکر از راه اندازی و احداث ساختمان اورژانس اجتماعی که با ارائه خدمات تخصصی روانشناسی و مددکاری و حقوقی گامی بزرگ در جهت پیشگیری از آسیب های فردی و خانوادگی و اجتماعی و نجات افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی می شود. برلزوم تامین و تکمیل نیروی انسانی متخصص و تجهیزات مورد نیاز این مرکز تاکید نمود.

درادامه مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی از مستقر بودن اورژانس اجتماعی در ۲۰ شهرستان این استان خبر داد و گفت: راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در سازمان بهزیستی جزو ضروریات بوده است. مسعود فیروزی با اذعان به این که ضرورت دارد به دلیل مسائل متعدد و پیچیده‌ای که زندگی‌ شهرنشینی ایجاد می‌کند، مرکزی با گروهی از کارشناسان متخصص، زبده و آموزش دیده برای مداخله در فوریت‌ها راه‌اندازی شود، اظهار کرد: ورود به مداخلات برای موضوعاتی مانند کودک‌آزاری، همسر آزاری، فرزند آزاری، معلول آزاری، سالمند آزاری و مداخله‌هایی در مسائل حاد خانوادگی از جمله اقدام به خودکشی، خشونت‌های خانگی و… ضروری است. وی با بیان این که تمامی این مداخلات باید توسط گروهی زبده و متخصص باشد، یادآور شد: شاید مداخله در همان صحنه خاتمه پیدا کند یا در ادامه نیاز به پیگیری‌های درمانی و قضایی باشد اما برخی مواقع نیاز است که فرد آسیب دیده توسط دیگر مراکز بهزیستی در سطوح مختلف پذیرش شود و سپس توانمندسازی در یک بازه زمانی خاص اتفاق بیفتد. مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به این که اکنون در ۲۰ شهرستان بالای ۵۰ هزار نفر خراسان رضوی اورژانس اجتماعی مستقر است، تصریح کرد: شهرهایی که اورژانس اجتماعی ندارند توسط همین شهرها پوشش داده می‌شوند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.