×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اربعین رسانه بزرگ بین‌المللی و منحصربه‌فرد است

عراق باید زیرساخت های پذیرایی از زائران اربعین حسینی را آماده کند

به گزارش پایگاه خبری ترشیزفوری به نقل از صبح توس ؛ حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان که در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد اظهار داشت: مسئله اربعین امتداد حماسه عاشورا است و باید مراقب باشیم هزینه سنگینی که امام حسین علیه السلام در عاشورا انجام داد و یک بشر را از انحراف نجات داد هدر نرود.

وی با بیان اینکه اربعین یک طراحی الهی برای امتداد حرکت امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها است، خاطرنشان کرد: اربعین حسینی امروزه به نقطه ای رسیده که حدود ۲۵ میلیون نفر در اجتماع اربعین حسینی حضور دارند.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه قومیت ها، ملیت ها و مذاهب گوناگون در پیاده روی اربعین حضور دارند، تصریح کرد: به نوعی این اربعین یک استغاثه جهانی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف است.

وی با اشاره به اینکه حرکت جمعی به سوی حجت خدا یکی از ابعاد حرکت اربعین حسینی است و این لبیک یا حسین ها به نوعی لبیک یا مهدی محسوب می شود، اذعان کرد: این حرکت بزرگ یک رسانه بین المللی و منحصر به فردی است که در مقابل دجال های زمان ایستاده است و به همین دلیل، صهیونیستی ها از این حرکت بزرگ هراس دارند و با تبلیغات منفی خود به دنبال القای نا امنی در بین زائران هستند.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه عراق باید زیرساخت های خود را برای پذیرایی از زائران پیاده اربعین حسینی آماده کند، عنوان کرد: امروز جمعیت بیش از سال های دیگر در این پیاده روی حضور دارند و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه اربعین حسینی تمام ظرفیت های جهان اسلام را با یکدیگر تجمیع می کند که باعث ایجاد یک جبهه بزرگ در بین مسلمانان می شود، تشریح کرد: مردم جنگی را با استکبار شروع کرده اند و دشمن هم دست از تهدید و تحریم بر نمی دارد و چند برابر مشکلات را بزرگ نمایی می کند و باید مراقب باشیم افراد دارای نفاق ما را از مسیر حق منحرف نکنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.