×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رفع تصرف ۳۵ هزار مترمربع از اراضی ملی خلیل آباد

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خلیل‌آباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۵ هزارمتر مربع از اراضی ملی در این شهرستان رفع تصرف و به بیت‌المال بازگردانده شد.

حمید ترابی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تخریب و تصرف اراضی ملی در شهرستان خلیل‌آباد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

وی بیان کرد: در دو ماهه ابتدای پارسال  ۴۷ هزار متر مربع از اراضی ملی در خلیل‌آباد رفع تصرف شده است که نشان از کاهش پرونده‌های قضایی در این شهرستان پیرامون تخریب و تصرف اراضی ملی طی سال جاری دارد.

ترابی افزود: در دو ماهه ابتدای امسال با تلاش شبانه روزی همکاران یگان حفاظت و فرهنگ‌سازی، قاچاق چوب نسبت به مدت مشابه به صفر رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی پارسال سال و دو ماهه امسال هیچگونه حریقی در سطح جنگل‌ها و مراتع این شهرستان رخ نداده است که در این زمینه نیز با برپایی کارگاه‌های آموزشی و مانور اطفا حریق آمادگی کامل را جهت مقابله در این زمینه داریم.رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خلیل‌آباد از عموم مردم به‌ویژه روستاییان خواست تا هر گونه تخریب و تصرف و حریق در اراضی ملی را به سامانه ۱۵۰۴ و یا ۱۳۹ اطلاع رسانی کنندد.وسعت مراتع خلیل‌آباد حدود ۱۴۰ هزار هکتار، جنگل‎های دست کاشت تاغ ۱۶ هزار هکتار و جنگل طبیعی بادامشک ۳۶۰ هکتاراست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.