×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
راه اندازی ۲۰۰ گلخانه کوچک در شهرستان کاشمر

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر جلسه بررسی مشکلات تشکل های بخش کشاورزی با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی استان و نمایندگان تشکل های بخش کشاورزی برگزار شد.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در جلسه با تشکل های بخش کشاورزی شهرستان کاشمر گفت:هدفمند سازی یارانه ها بخش کشاورزی با ساعت ها فکر و برنامه ریزی صورت پذیرفته است و تشکل های بخش کشاورزی به عنوان سرشاخه های تولید باید اطلاع رسانی های لازم را در این خحصوص انجام دهند.
محمد شجعی افزود: دولت خود را مکلف به حفظ قدرت خرید مردم می داند و به نحوی عمل خواهد شد که کمترین فشار و تنش متوجه مردم باشد.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از ایجاد و راه اندازی ۲۰۰ گلخانه کوچک مقیاس برای شهرستان کاشمردر سال ۱۴۰۱ خبر داد و بیان کرد:با آزادسازی قیمت ها کشاورزان ناگزیر به سمت استفاده از علوم و فناوری های روز دنیا حرکت میکنند و ضریب تولید را بالا خواهند برد لذا یکی از راه های افزایش ضریب تولید همین گلخانه های کوچک مقیاس می باشد.
اوتصریح کرد: مجوز گلخانه های کوچک مقیاس ظرف مدت ۴۸ ساعت صادر می گردد.
رئیس سازمان نظام مهندسی نیز در ادامه از مخالفت شدید این دستگاه با قراردادهای سوری خبر داد و مراکز خدمات کشاورزی هر شهرستان را مکلف به رفع نیازهای آموزشی آن شهرستان با استفاده از اساتید مجرب عنوان کرد.
در ادامه نمایندگان تشکل ها به بیان مشکلات حوزه کاری خود همانندعدم کارآمدی تعهدات بیمه های بخش کشاورزی ،عدم حمایت از تولید کنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی در هنگام بروز خسارات،کمبود منابع آبی ، کمبود نقدینگی واحد های تولیدی و غیره پرداختند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.