×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تعیین ۹۰ شعبه اخذ رای انتخابات ریاست جمهوری در بردسکن

علی دهقان زاده  در جلسه شورای اداری اظهار کرد: در روز انتخابات ۹۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان بردسکن با ۲ هزار نفر نیرو آماده یک روز سرنوشت ساز برای مملکت هستند.

فرماندار بردسکن افزود: امنیت به واسطه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی حاصل می‌شود، چرا که هر چه انتخابات ریاست‌جمهوری پرشور باشد دشمنان این مملکت می‌فهمند که با چه مردمانی سر و کار دارد.

وی با بیان اینکه کوچک‌ترین اشتباه در دورترین نقطه شهرستان هیچگاه از ذهن نخواهد رفت، گفت: فضایی فراهم بیاورید که دشمنان نتوانند کوچک‌ترین بهره برداری علیه ایران و انقلاب داشته باشند.

دهقان زاده افزود: در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی ۶۸ درصد از واجدین شرایط پای صندوق رأی آمدند و شهرستان بردسکن رتبه سوم در استان را کسب کرد که می‌طلبد در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمار حضور مردم در پای صندوق‌های رأی افزایش یابد.

ممنوعیت در اختیار گذاشتن اموال دولتی به ستادهای انتخاباتی

فرماندار بردسکن خطاب به مدیران شهرستان گفت: هیچ مدیری حق ندارد اموال دولتی را به ستادهای انتخاباتی دهد، چرا سخت با این موضوع مقابله خواهم کرد.

وی افزود: شهرداری‌ها و دستگاه‌های خدماتی تا اطلاع ثانوی حق حفاری در شهر را ندارند و هیچ مسؤولی در ادارات نیز جابجا و تودیع و معارفه نمی‌شود.

دهقان زاده از عدم تولید نارضایتی و تکریم ارباب رجوع خطاب به مدیران شهرستان گفت: طبق فرمایش رهبری باید گره از کار مردم باز کنیم و سعی کنیم مردم را راضی نگه داریم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.