×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سنددار شدن ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر

مدیر جهادکشاورزی کاشمر گفت: با همت و تلاش‌های بی شائبه کلیه همکاران در مدیریت بویژه اداره امور اراضی موفق شده ایم در سال ۱۴۰۲ رتبه سوم استان را کسب کنیم.

کاظم قربان پور با اشاره به اقدامات موثر اداره امور اراضی جهاد کشاورزی افزود: یکی از مهمترین اقدامات مجموعه جهاد کشاورزی واگذاری ۱۵۲ هکتار از اراضی دولتی به طرح‌های مختلف کشاورزی بوده است.

وی ادامه داد: در سال جاری باهدف آموزش بهره برداران بیش از ۲۵۰ نفر روز دوره آموزشی برگزار شده و بیش از ۱۹ هزار و ۵۰۰ کیلومتر از اراضی بطور موثر پیمایش شده که منجر به صدور ۸۰ مورد اخطاریه و ۴۰ مورد اعمال قانون تبصره ۲ ماده ۱۰ وتعداد ۶ مورد ماده ۳ طبق قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی شده است.

مدیر جهادکشاورزی کاشمر گفت: امسال ۱۸ مورد نقشه تجمعی پلاک‌های دارای رفع تداخلات با سطحی حدود ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار تهیه شده و ۶۳۰ نفر بهره بردار با سطحی برابر ۳۵۰ هکتار به اداره ثبت اسناد و املاک برای سند دار کردن اراضی معرفی شده اند.

قربان پور افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۱۰ مورد ثبت پرونده حقوقی و تعداد ۱۷۳ مورد از پرونده‌های سنوات گذشته را در سامانه ثبت کرده ایم.

وی گفت: همچنین طرح‌های اجرا شده در قالب تبصره یک ماده یک ۹ مورد و ۱۳ مورد نیز در قالب طرح‌های واگذاری اراضی ملی انجام شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.