×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۹۷ شعبه اخذ رأی برای شهرستان کاشمر پیش بینی شده است

حجت‌الله شریعتمداری با اشاره به اینکه در این دوره از انتخابات برای اولین بار چند شعبه برای حضور راحت‌تر معلولان و سالمندان عزیز مناسب‌سازی شده است اظهار کرد: در این دوره از انتخابات شاهد رشد ۱۸ درصدی رأی دهندگان نسبت به دوره گذشته هستیم.

فرماندار کاشمر‬ با اعلام این‏که در این دوره از انتخابات حدود ۱۱۵ هزار نفر واجد شرایط رأی‌دهی هستند که تعداد هفت‌هزار نفرشان را رأی اولی‌ها تشکیل می‌دهند، عنوان کرد: در مجموع حدود ۲۳۰۰ نفر کار اجرا، نظارت و تأمین امنیت انتخابات را در این حوزه انتخابیه بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: تمام امکانات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و گسترده بسیج شده است.

شریعتمداری با بیان اینکه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفند امسال در شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ ۲۶۵ شعبه پیش بینی شده است، عنوان کرد: در مجموع ۴۸۰۰ عامل اجرایی، بازرسی، نظارتی، انتظامی و خدماتی در روند برگزاری انتخابات روز ۱۱ اسفندماه همکاری دارند.

فرماندار کاشمر ادامه داد: ما به‌عنوان مجری انتخابات این تضمین را به مردم عزیز می‌دهیم که انتخابات را در کمال بی‌طرفی اجرا خواهیم کرد و چون آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم، تمام توان خود را برای امانت‌داری حداکثری از آرای مردم به کار خواهیم بست.

وی گفت: اصلی‌ترین وظیفه ما به عنوان مجری انتخابات، چهار راهبرد تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت سرلوحه ستاد انتخابات منطقه ترشیز به شمار می‌رود.

شریعتمداری در ادامه با اشاره به این‌که مردم همواره پای کار نظام بوده‌اند و هر کجا نیاز بوده در صحنه حضور پُرشوری داشته‌اند که نمونه آن در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال به خوبی نمایان شد، افزود: دستورکار دشمن، ناامیدی مردم از حضور در انتخابات است که در این زمینه برای افزایش مشارکت و خنثی کردن القا ناامیدی دشمن، تمامی شرایط لازم را برای برگزاری انتخابات امن، سالم و رقابتی و با مشارکت حداکثری فراهم کرده‌ایم.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.