×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید کارشناسان اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی از شبکه کوهسرخ

دکتر رسول شفیقی، سرپرست شبکه دامپزشکی کوهسرخ گفت: در این بازدید کارشناسان اداره بهداشت و مدیریت بیماری های طیور و اداره تشخیص و درمان از عملکرد شبکه دامپزشکی و مراکز بخش خصوصی بازدید کردند و نواقص موجود را مطرح کردند تا در کوتاه ترین زمان نواقص برطرف شود.

وی افزود: دکتر باغبان گل آبادی از سامانه مدیریت و پایش بیماری طیور بازدید کرد و لزوم به روز بودن اطلاعات مربوط به جوجه ریزی و ثبت مستمر تلفات را یادآور شد، همچنین به جهت جلوگیری از بروز بیماری گامبورو، تاکید کرد دو مرحله واکسن این بیماری در واحد های پرورش طیور گوشتی صنعتی تجویز شود. وی ضمن بازدید حضوری از یک واحد مرغداری صنعتی در روستای خضر بیگ که اخیرا به بیماری مبتلا شده و سالن در وضعیت تخلیه بود، نواقص موجود را گوشزد کرد و تاکید داشت که حتماً اصول امنیت زیستی توسط مالک رعایت شود.

شفیقی همچنین بیان داشت: بازرسان اداره دارو و درمان، دکتر عاشوری و مهندس دهقان نیز از مراکز بخش خصوصی شامل داروخانه ها و درمانگاه بازدید داشتند و تذکرات لازم در خصوص حضور تمام وقت مسئول فنی و عدم فروش دارو بدون نسخه را یادآور شدند.

سرپرست شبکه دامپزشکی کوهسرخ در پایان گفت: بازدید مستمر بازرسان اداره کل از شبکه ها و مراکز مرتبط با دامپزشکی باعث رفع نواقص و بهبود عملکرد کارکنان شاغل در این حوزه خواهد شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.