×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اداره‌های مستأجرنشین و سایت اداری نیمه‌کاره خلیل‌آباد

مهدی نظری‌زاده  با اشاره به اینکه برخی اداره‌ها برای مستقر شدن، از شهرستان فضای مناسب طلب می‌کنند، بیان کرد: با وجود اینکه پروژه سایت اداری شهرستان در سال ۱۳۸۹ برای تجمیع و جانمایی حداقل ۲۰ اداره آغاز شد، اما تاکنون به دلیل نبودن اعتبار نیمه‌کار باقی مانده است.

وی پیشرفت فیزیکی سایت اداری شهرستان را حدود ۵۰ درصد اعلام کرد و افزود: تاکنون برای این پروژه که سال‌هاست نیمه‌کاره رها شده، حدود ۲۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه برای به نتیجه رسیدن این پروژه باید اعتبارات مورد نیاز اختصاص یابد، اظهار کرد: در حالی این پروژه به حال خود رها شده که تعدادی از اداره‌ها مستأجرند و برای استقرار خود از شهرستان فضای مناسب را طلب می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه با ۴۵۰۰ مترمربع زیربنا به اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال نیاز است، از فرسوده بودن برخی ساختمان‌های اداری خبر داد و گفت: متأسفانه در این پروژه شاهد هدر رفتن سرمایه هستیم و می‌طلبد هرچه زودتر تدابیر لازم و اعتبارات مورد نیاز برای به سرانجام رساندن پروژه اختصاص یابد.

نظری‌زاده بیان کرد: هرچند قرار بود اداره‌هایی که در این سایت مستقر می‌شوند برای تکمیل شدن پروژه اقداماتی انجام دهند، اما تاکنون این کارها انجام نشده است.

معاون فرمانداری خلیل‌آباد درباره وضعیت فعلی پروژه سایت اداری شهرستان، گفت: این مکان در حال حاضر پاتوق برخی افراد یا محل نگهداری دام‌های گله‌داران شده است. تمام وسایل قابل جدا شدن از جمله پنجره‌ها و درها یا آجرها در این سال‌ها سرقت شده‌اند و اکنون مخروبه‌ای بیشتر باقی نمانده است.

وی ادامه داد: اداره‌هایی در شهرستان داریم که ساختمان فرسوده دارند یا اصلا ساختمان ندارند. با توجه به سایت اداری و تکمیل آن مشکلی برای استقرار و تجمیع اداره‌ها نخواهیم داشت.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری خلیل‌آباد با یادآوری اینکه کلنگ سایت اداری ۱۲ سال قبل به زمین زده شد، اضافه کرد: اکنون این پروژه رها شده است و چهره مناسبی برای شهرستان ندارد. مسؤولان استان باید تصمیم جدی و سریع برای تکمیل این پروژه بگیرند تا اعتبارها بیشتر از این هدر نرود.

اگرچه این طرح برای شهرستان‌های تازه‌تأسیس داده شد تا اداره‌ها در یک مکان تجمیع شوند و از این طریق، هزینه‌ها پایین بیاید، اما به دلیل اینکه این پروژه به موقع اجرا نشد بیشتر اداره‌های شهرستان مکانی پیدا کرده‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.