×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اجرای طرح تجلیل از روستای برتر و فعال در حوزه ورزش بردسکن

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن از اجرای طرح تجلیل از روستای برتر و فعال در حوزه ورزشی به صورت ماهانه در این شهرستان خبر داد گفت: این طرح از اول آذر ماه در شهرستان آغاز و روستا‌هایی که فعالیت و تنوع برنامه‌های ورزشی را در هر ماه داشته باشند مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

رضا غلامی زارع افزود: این طرح در راستای توسعه ورزش در روستا‌ها و تشکیل شورای ورزش و مجمع خیران ورزشیار می‌باشد که تاکنون اقدامات بسیار خوبی در حوزه ورزش روستا‌ها انجام شده است.

وی از  اهدای ۵ هزار متر مربع زمین در روستای فیروزآباد بردسکن به حوزه ورزش خبر داد و گفت: با تشکیل شورای ورزش و تشکیل مجمع خیران ورزشیار در روستای فیروزآباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن ۵ هزار متر مربع زمین به حوزه ورزشی این روستا اختصاص یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن افزود: در همین راستا نیز مبلغ ۶۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای احداث چمن مصنوعی در این روستا جمع آوری شد که پس از انجام زیرسازی نسبت به خرید چمن مصنوعی و نصب آن اقدام خواهد شد.

رضا غلامی زارع گفت: همچنین خیران  در روستای قوژد آباد از توابع بخش شهرآباد علاوه بر اهدای زمین ۴۰ شاخه آهن نیز برای ساخت چمن مصنوعی ورزشی در این روستا اهدا کردند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.