×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نرم افزار فرهنگی وصال رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری رسانه ترشیز(ترشیزفوری ) به نقل از اخبار کاشمر(کاشمرسیتی) در این مراسم  که در دبیرستان دخترانه امام حسین(ع) کاشمر برگزار گردید امام جمعه کاشمر گفت: این نرم افزار ها الگو های پرجاذبه ای هستند برای فرهنگسازی که مارا به سمت درست می برد و من از عوامل سازنده این نرم افزار تشکر میکنم.

حجت الا سلام طاهری ادامه داد: اکنون ما درگیر جنگ نرم و فرهنگی هستیم که در این نوع جنگ ها هر طرفی که اطلاعات درست بیشتری منتشر کند برنده خواهد بود و اینگونه کارها مانند ساخت نرم افزار و… ما را به این هدف نزدیک میکند.

همچنین اصغر کوهسرخی شهردار کاشمر گفت: این نرم افزار حاصل تلاش یکساله جوانان بسیجی کاشمر، موسسه فرهنگی موج ، ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری کاشمر است که برای قشر مهم جامعه یعنی جوانان کاشمر طراحی شده است.

وی ادامه داد: از عوامل سازنده این نرم افزار مخصوصا مدیر موسسه موج تشکر میکنم زیرا زحمات زیادی در یکسال اخیر کشیده شد تا امروز شاهد رونمایی از این اقدام فرهنگی بزرگ باشیم .

گفتنی است نرم افزار فرهنگی ” وصال” شامل بخش های مختلفی همچون معرفی و زندگینامه شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم کاشمر، کتابهای صوتی، تاریخچه عملیات های دفاع مقدس و مدافعین حرم، برگزاری مسابقات و… می باشد که در بروزرسانی جدید مفاجر فرهنگی،ارزشی و دینی منطقه معرفی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.