×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طی یکسال ۳۷ تن مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف در کاشمر معدوم شد

علی قائمی معاون بهداشتی شهرستان کاشمر افزود: در یکسال گذشته تعداد ۳۵۱متخلف به مراجع قضایی معرفی وهفت واحد عرضه و توزیع مواد غذایی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمپ شده است.
دکتر قائمی گفت:طی این دوره همکاران بهداشت محیط مرکز بهداشت کاشمر در قالب تیم های بازرسی ۱۴هزار و۱۹۱ مورد بازدید از مراکز عرضه و توزیع و۴۶۸۰مورد بازدید از اماکن عمومی به عمل آورده اند.
معاون بهداشتی شهرستان کاشمر خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۸مورد نمونه‌برداری کنترلی از مواد غذایی انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد ۱۹هزار۴۹۶مورد کلرسنجی آب در ایستگاه‌های شهری و روستایی در این مدت انجام شده است، افزود: در راستای تامین امنیت آب شرب شهروندان تعداد ۲۶۶ بازدید از سامانه های آبرسانی انجام شده و ۲۹۶مورد نمونه برداری میکروبی و شیمیایی از آب شرب شهرستان از مناطق مختلف انجام شده است و نتایج این نمونه برداری ها مطلوب گزارش شده است.
دکترقائمی افزود: در طی اجرای برنامه تعداد ۶۱۰ مورد شکایت بهداشتی توسط گزارشات مردمی در سامانه ۱۹۰کشوری از این شهرستان ثبت و رسیدگی شده است.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت تعداد ۱۳۳ مورد نمونه برداری میکروبی از آب استخرهای شنای شهرستان انجام شده است که نتایج این نمونه برداری ها نیز مشکلی نداشته است.
رییس مرکز بهداشت کاشمر افزود: در بازه زمانی تعداد ۳۰۶ مورد با فروشندگان مواد غذایی بصورت دوره گردی برخوردشده است.
دکتر قائمی گفت: انجام ۴۷۶مورد بازدید از مدارس شهری و روستایی سطح شهرستان و ۵۱۳ مورد بازدید از حسینیه ها، مساجد و اماکن مذهبی صورت گرفته است.
رییس مرکز بهداشت کاشمر خاطر نشان کرد: صیانت از سلامت عموم جامعه از وظایف خطیر حوزه بهداشت محیط است و همکاران ما در این زمینه بصورت مداوم انجام وظیفه می نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.