×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بهره برداری از پروژه های شهرداری انابد با اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال

مهندس حمید عِمارلو شهردار انابد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت از پروژه بازسازی و احیاء میدان آب با اعتبار ۷ میلیارد ریال شامل آجرکاری محوطه، بهسازی حوضچه و ایجاد فضای سبز به عنوان یکی از پروژه هایی نامبرده که با توجه به قدمت ۸۰ ساله آن تداعی کننده خاطرات شده و مورد استقبال همه مردم شهر قرار گرفته است.
وی از وجود آب قنات به عنوان یکی از ویژگی های منحصر به فرد این میدان نامبرد و با طراحی و مشورت با متخصصین امر این میدان به سبک سنتی و قدیمی آن احیاء شد.

شهردار انابد با اشاره به رفع مشکلات معابر شهری در سال جاری گفت ۵۰۰۰ متر جدول گذاری و ۱۸۰۰۰ مترمربع زیرسازی با اعتباری حدود ۴۲ میلیارد ریال انجام شده وی اظهار امیدواری کرد در روزهای آینده عملیات اجرای آسفالت این معابر و معابر خاکی اصلی شهر نیز آغاز شود.

مهندس حمید عِمارلو شهردار انابد از خرید یک دستگاه نیسان کمپرسی با اعتبار ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، خرید و نصب دوربین های نظارت ترافیکی با اعتبار ۳ میلیارد ریال، خرید تجهیزات روشنایی شامل ۲۱ عدد پایه چراغ خیابانی با اعتبار ۴ میلیارد ریال و همچنین لوله گذاری و آبیاری قطره ای فضای سبز با اعتبار ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به عنوان دیگر پروژه های شهرداری انابد نامبرد وی همچنین از اجرای دیوار ساحلی، کال آسیاب به عنوان یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام شهرداری نامبرده و گفت توانسته ایم با جذب بودجه ۲۲ میلیارد ریال نسبت به خرید مصالح مورد نیاز اقدام نماییم و تلاش می کنیم به جهت ایمنی شهری، این پروژه در زمان مشخص شده به پایان برسد.

شهردار انابد همچنین از خرید، نصب و راه اندازی اتوماسیون اداری و سرور مرکزی برای خدمات دهی مطلوب به شهروندان با اعتبار ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال خبرداد و گفت امیدواریم با استفاده از نرم افزارهای به روز بتوانیم خدمات شایسته ای به شهروندان ارائه نماییم.

شهردار انابد در پایان از مساعدت های اعضای محترم شورای اسلامی شهر، نماینده محترم، فرماندار و مسئولین محترم شهرستان و کلیه دستگاه های اجرایی و زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری تشکر و قدردانی نمود.

کلنگ مجموعه خدماتی درمانی شهر انابد در هفته دولت به زمین خورد

حسین امامیان معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان بردسکن با اشاره به اینکه پروژه جزو پروژه های دانشگاه علوم پزشکی نبود گفت با تلاش حجت الاسلام والمسلمین نیک بین نماینده محترم  و پیگیری فرماندار پرتلاش شهرستان احداث ساختمان جدید مرکز شبانه روزی خدمات جامع سلامت انابد جزو پروژه های دانشگاه در سال جاری قرار گرفت و اعتبار آن از محل اعتبارات وزارتخانه و دانشگاه علوم پزشکی تامین می شود و امروز برای کلنگ زنی این پروژه را در زمینی به مساحت ۵ هکتار و با زیر بنای اولیه ۱۱۰۰ متر مربع در دوطبقه در خدمت مردم شریف و مسئولان هستیم.
امامیان همچنین با اشاره به مساحت زمین گفت در نظر داریم باتوجه به مساحت زمین  کلیه خدمات مجموعه بهداشت و درمان را در همین مکان نظیر اورژانس ۱۱۵ و خدمات زنان و زایمان، پایگاه مراقبت سلامت و درکل یک مجتمع سلامت  را در همین مکان ایجاد کنیم.

قاصدبردسکن

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.