×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پرونده‌های زیاد از مشکلات دستگاه قضایی است که باید بررسی شود

حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر  در خطبه‌های نماز جمعه دوم تیرماه شهرستان که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه السلام برگزار شد، اظهار داشت: وجود پرونده‌های زیاد یکی از مشکلات دستگاه قضایی است در حالی که برخی از کشورها که دو برابر جمعیت ایران را دارند یک سوم این پرونده‌ها را ندارند و این باید بررسی شود.

وی با بیان اینکه کار قاضی بسیار سخت است زیرا قدرت را در دست دارد و باید مراقب معنویت خود باشد تا قلم او نلغزد، خاطرنشان کرد: باید در جامعه افراد سرسخت از نظر عقلی و معنوی شناسایی کنیم تا برای سیستم قضایی و قضاوت تربیت و آماده شوند.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه روز جهانی مواد مخدر فرصت مناسبی برای تبیین مشکلات این حوزه است، تصریح کرد: مواد مخدر ابزاری است که عقل را انسان می‌گیرد، اراده را از انسان سلب می‌کند و راه نفوذ در یک کشور این است که آن کشور را بی‌اراده کرد‌.

وی با اشاره به اینکه مواد مخدر به دلیل اینکه باعثبی‌اراده شدن در جوامع می‌شود، دشمن آن را در برخی از کشورها رواج می‌دهد، اذعان کرد: خانواده‌ها باید از فرزندان خود مراقبت کنند تا در دام اعتیاد گرفتار نشوند.
حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه باید دلایل ورود برخی از جوانان به دام اعتیاد مورد بررسی قرار گیرد، عنوان کرد: فشار روانی و استرس ناشی از مشکلات اقتصادی، مشکلات خانواده‌ها و خلا معنوی باعث می‌شود برخی از جوانان درگیر مواد مخدر شوند.

وی با اشاره به اینکه جنگ اوکراین چند هفته‌ای است که شعله ور تر می‌شود و اوکراین، روسیه را تهدید جدی‌تری کردند، تشریح کرد: اوکراین با تجهیزاتی که از غرب دریافت کرد به روسیه حمله کرد و با تلفات سنگین مواجه شد و تعداد زیادی از افسران خود را در این جنگ از دست دادند.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه جنگ روسیه و اوکراین جنگ شرق و غرب یک جنگ تمام عیار است است که تلفات و آثار آن همچنان ادامه خواهد داشت، ابراز کرد: آمریکا یک طرف این جنگ قرار دارد که با روسیه در یک تقابل جدی قرار گرفته‌اند و ارتباط سیاسی روسیه با ایران به دلیل دشمنی آنها با آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا بدون داشتن دشمن نمی‌تواند اسلحه بفروشد و باید این دشمنی‌ها ادامه داشته‌باشد، تاکید کرد: آمریکا در سراشیبی افول قرار گرفته و اگر این جنگ‌ها را ادامه دهد ضرر می‌کند و اگر ادامه ندهد نابود خواهد شد.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ کشور در اغتشاشات ایران مشارکت داشتند بسیاری از این کشورها پشیمان شده‌اند و دست دوستی به طرف ایران دراز کرده‌اند، بیان کرد: ایران در وسط جنگ اقتصادی و ترکیبی و مشکلات اقتصادی دارد اقتدار خود را حفظ کرده‌است.

وی همچنین در ادامه افزود: بازی مقتدرانه رئیس جمهور در حیات خلوت آمریکا و امضا چندین سند همکاری بسیار حائز اهمیت است.

 

 

۳ تیر ۱۴۰۲ شنبه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.