×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
احداث و تکمیل مسکن معلولین شهری و روستایی در دستور کار بهزیستی شهرستان کوهسرخ

علی حمیدی افزود: کمک هزینه بلاعوض مسکن حدودا ۱۰ میلیارد و پانصد میلیون ریال به صورت نقدی و طی چند مرحله بر اساس پیشرفت فیزیکی به حساب ۳۲ مددجوی تحت پوشش بهزیستی در شهرستان کوهسرخ واریز شده است.

وی خاطر نشان کرد: پرداخت کمک هزینه احداث و ساخت مسکن به معلولین سرپرست خانوار، خانواده‌های دارای دو یا چند عضو معلول، سرپرستان معلول، زنان سرپرست خانوار و ایتام در صورت دارابودن شرایط طبق دستورالعمل ابلاغی سازمان تعلق می گیرد. همچنین معلولین و سرپرستان خانوار ایشان می توانند برای یک بار از امتیاز انشعاب آب، برق وگاز و صدور پروانه ساختمانی به صورت رایگان برخوردار شوند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۷مورد مسکن ایتام که ۲ مورد واگذارشده و ۵ مورد در مرحله سفت کاری و نازک کاری با هزینه ی حدود۷ میلیارد ریال از اعتبارات سال ۱۴۰۱ برخوردار شده اند و همچنین ۲ مورد کمک هزینه خرید مسکن جهت زنان سرپرست خانوار بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال و ۱۴ مورد مسکن جهت گروه هدف و ۳مورد کمک هزینه ودیعه مسکن به مددجویان فاقد مسکن (مستاجر) حدود یک میلیارد و پانصد میلیون ریال پرداخت گردیده است.

حمیدی تاکید کرد: همچنین جهت تکمیل ساختمانهای مذکور ۱۴ مورد کمک هزینه لوله کشی گاز با هزینه یک میلیارد ریال پرداخت گردیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.