×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تذکر داستان بردسکن به مسئولان اجرایی

تبعات هرگونه حوادث احتمالی با متولیان امر خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری ترشیزفوری به نقل از خبرگزاری فارس از بردسکن، پروژه کمربندی بردسکن که در جنوب این شهر واقع شده نزدیک به ۱۸ سال است که نیمه تمام رها شده و بار‌ها مسئولان کشوری و استانی با سفر به شهرستان قول‌هایی برای تکمیل این پروژه مهم و حیاتی داده اند، ولی تاکنون جنبه اجرایی به خود پیدا نکرده و متاسفانه به دلیل نبود این کمربندی تمامی وسائل نقلیه سنگین از داخل خیابان‌های فجر شرقی و غربی و بولوار‌های ۱۳ آبان و قدس تردد می‌کنند که باعث سلب آسایش ساکنین این مناطق و همچنین خسارت های زیادی به زیر ساخت های شهری شده است.

عباس درودی نیا اظهار کرد: با توجه به اهمیت کمربندی شهر بردسکن این موضوع از طریق این دادستانی در سطح استان مورد پیگیری قرار گرفت و علیرغم فراهم بودن زمینه اجرایی آن متاسفانه به لحاظ قصور مسئولان در پیگیری تاکنون این امر محقق نشده است.

دادستان بردسکن با بیان اینکه قسمتی از طول ۶کیلومتری این کمربندی تسطیح و هموار شده است، افزود: این پروژه با تصمیم مراجع استانی قابل تحقق بوده و تاخیر در اجرای آن ناشی از ضعف مدیریتی و اجرایی مدیران مربوطه است.

درودی نیا اظهارداشت: برای اجرایی شدن موضوع کمربندی شهرداری طرح خود را ارائه نموده ولی تاکنون پاسخی توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به طرح مذکور داده نشده که لازم است مسئولان شهرستان با پیگیری مکرر خود به وظیفه خویش در این خصوص عمل نمایند.

وی در ادامه گفت: در خصوص طرح دوبانده شدن محور بردسکن – خلیل آباد نیز انتظار  می رود موضوع با جدیت توسط مدیران اجرایی شهرستان مورد پیگیری قرار گیرد تا شهروندان از نعمت راه خوب وایمن  بهرمند شوند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.