×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 27 July , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
فلسطین امروزه یک مسئله اسلامی و انسانی است

مسلمانان امروز بر سر مستکبران جهان داد می‌زنند

 

حجت‌الاسلام محمود رضایی تولایی، امام جمعه کوهسرخ ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان که در محل مصلای نمازجمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروزه دست مقاومت از موشک‌ها پر است و این حماسه‌ها را در سراسر جهان خلق می‌کند.

وی با بیان اینکه امروزه بحث فلسطین متفاوت‌تر از گذشته است و امام خمینی (ره)، قدس را از یک قواره دنیای اسلام به صحنه بین‌الملل آوردند و امروزه دغدغه همه مسلمین شده است، خاطرنشان کرد: امروز قدس و مسئله فلسطین، مردمی شده است و مردم پای‌کار مسئله قدس و فلسطین هستند و سیاستمداران نمی‌توانند در اتاق فکر خود نقشه قدس را تغییر دهند.

امام جمعه کوهسرخ با تأکید بر اینکه اسلام تنها نماز و روزه نیست و اسلام به معنای حضور در صحنه‌ها است، تصریح کرد: تبدیل‌شدن روز جهانی قدس به‌عنوان یک مسئله اسلامی و انسانی نیز از برکات این روز است و از خود سرزمین‌های اشغالی علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی مخالفت می‌شود و ۸۰ هزار تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نمی‌بیند و امروز از آن ۲۵ سال، ۱۷ سال دیگر باقی‌مانده است، اذعان کرد: مسلمانان امروز قدرت دارند و بر سر مستکبرین جهان داد می‌زنند و ارتباط کشورهای عربی با یکدیگر باعث وحشت استکبار جهانی شده است.

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه توافق ایران و عربستان و ازسرگیری روابط دیپلماتیک باعث نگرانی کشورهای غربی و اروپایی شده است، عنوان کرد: امروز اسرائیل در آشوب قرار دارد و طی دو سال چند نخست‌وزیر تغییر دادند و برای فرار از این رسوایی به حملات شبانه روی آورده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.