×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایجاد بازارفروش تولیدات دامی در شهرستان بردسکن

مهدی مسروری امروز در جشنواره روز مزرعه شتر که در منطقه عشایری چاه محمد امین با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین حضور شترداران از ۸ شهرستان استان خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تعداد ۳۵۰۰ نفر شتر شهرستان است که از این تعداد فقط ۱۷۰۰ نفر شتر در منطقه عشایری چاه محمد امین قراردارد و به فعالیت اقتصادی مشغول هستند.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن در جشنواره روز مزرعه شترداری گفت: ایجاد بازار روز روستایی یکی از برنامه های این مدیریت است که با کمک سازمان تعاون روستایی از از محصولات مختلف دامی آن در شهرستان بدون واسطه ودبدون دلال راه اندازی خواهد شد واین در راستای سیاست های دولت سیزدهم در بحث کاهش هزینه ها و ارائه خدمت شایسته به مردم است.

وی زمان راه اندازی بازار روز محصولات دامی را پیش از سال جدید در شهرستان نام برد و افزود: زیرساخت های راه اندازی این بازار روز دائمی محصولات دامی در دست اقدام است.

مسروری تاثیر دانش فنی و ظرفیت های این صنعت را برشمرد و افزود: شترداری منطقه بردسکن در استان دارای یک جایگاه و ظرفیت تولید است که اجرای این برنامه نشان داد که بردسکن از دیرباز دراین صنعت پیشتاز بوده و الان هم علیرغم همه مشکلات حوزه دامی و کمبودهای آن در استان حرف برای گفتن دارد.

مدیر جهاد کشاورزی بردسکن با بیان هدف از این جشنواره، رویکرد انتقال دانش وفناوری به منظور توسعه پایدار شترداری در جمع شترداران و جمعی از مسئولان شهرستان و بخش انابد اظهار کرد: سرمایه دامی شتر شهرستان میلیاردها تومان ارزش اقتصادی دارد لذا بنا داریم با کمک در حوزه صادرات گام هایی را برای سهولت پرورش دهندگان شهرستان برداریم.

وی نیز از ایجاد شرکت تعاونی شترداران شهرستان بردسکن با مساعدت استان خبرداد.

در مراسم روز مزرعه شتر تنی چند از کارشناسان جهاد و عشایر خراسان رضوی، مدیران اجرایی بردسکن و انابد و جمعی از شترداران شرکت داشتند.

همچنین در پایان تفاهم نامه شرکت تعاونی کشاورزی شترداران استان خراسان رضوی و کارخانه خوراک دام و طیور یاقوت دانه خراسان با حضور مهندس قاسمی مدیریت کارخانه خوراک دام و طیور یاقوت دانه خراسان امضا شد.

قاصدبردسکن

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.