×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسئولان قضایی باید مماشات با اغتشاشگران را تمام کنند

حجت الاسلام سید رضا هاشمی، امام جمعه موقت خلیل آباد ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه خلیل آباد که در محل مصلی مسجد جامع برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان قضایی و اجرایی کشور باید بدانند که مردم از اقدامات یک عده خرابکار و اغتشاشگر ناراضی هستند و باید مماشات را با این افراد تمام کرد.

وی با بیان اینکه مسئولان قضایی در سراسر کشور باید اجازه ندهند که یک عده خیلی کم با امنیت کشور بازی کنند، خاطرنشان کرد: اغتشاشگران و خرابکاران نه درد معیشت دارند و نه دل آنها برای فردی سوخته است و تنها نظام را نشانه گرفته اند و این افراد باید به اشد مجازات برسند.

امام جمعه موقت خلیل آباد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی پابرجا است و پابرجا خواهد ماند و به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج) خواهد رسید، تصریح کرد: این فتنه ها باعث می شود که برخی از افراد منافق از این کشور و انقلاب و صحنه ها دور خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرها شاهد هتک حرمت به لباس مقدس پیغمبر بودیم و برخی از این عزیزان را خیلی مظلومانه مجروح و به شهادت رساندند، اذعان کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجی در بسیاری از شهرها خوش درخشیدند و از خواب و استراحت و خانواده خود گذشتند و به دنبال تامین امنیت شهر و کشور بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.