×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ایران اسلامی هیچگاه دست از مقاومت بر نمی دارد

شعار مرگ بر آمریکا به معنای تنفر از ظلم است

حجت الاسلام جواد طاهری، امام جمعه کاشمر  در خطبه های نماز جمعه ۱۳ آبان این شهرستان که در سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه (ع) برگزار شد، اظهار داشت: منافقان زمانی که متوجه شدند مردم ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کرده اند به افراد آموزش دیده خود دستور دادند تا اموال عمومی را تخریب کنند تا همچنان اغتشاشات ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ما نه تنها از این جرقه ها، جاری شدن خون هایمان و کشته شدن ها هراس نداریم بلکه آرزوی ما این است که خون ما پای این مردم شریف ریخته شود، خاطرنشان کرد: اگر دشمنان با چند نفر شراب خوار می خواهند مملکت را اداره کنند بدانند که اگر کسی با دشمنان همنوا شود ما زندگی کثیف آنها را تحمل نخواهیم کرد.

امام جمعه کاشمر با تاکید بر اینکه دشمنان مردم را برده می خواهند و ما آمده ایم که بگوییم که برده نخواهیم شد و ما ملت امام حسین (ع) هستیم، تصریح کرد: اسرائیل و آل سعود بدانند که دنیا بیدار خواهد شد و زیر پرچم حضرت مهدی (عج) قرار می گیرد و از زیر ظلم فرعونیان خارج می شود.

وی با اشاره به اینکه ایران هیچگاه دست از مقاومت بر نمی دارد و جوانان و نوجوانان بدانند که هیچ جسمی بدون گفتن مرگ بر آمریکا، سالم نیست، اذعان کرد: آمریکا یک لحظه از ایران غافل نیست و ما هم یک لحظه از آمریکا غافل نخواهیم بود ولی آمریکا از ایران هراس دارد ولی ما هراسی از آمریکا نداریم.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه ما شعار مرگ بر آمریکا را از قرآن فرا گرفته ایم، عنوان کرد: شعار مرگ بر آمریکا یعنی ما زنده ایم و حیات و زندگی ما به این شعار وابسته است و استمرار ما به معنای تنفر از ظلم است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.