×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف بیش از ۲۵ تن مواد غذایی فاسد و غیر قابل مصرف در کاشمر

معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشمر در آیین تجلیل از پرسنل بهداشت محیط شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات بیمارستان شهید مدرس (ره)کاشمر برگزار شد از کشف بیش از ۲۵ تن مواد غذایی فاسد و غیر قایل مصرف طی یک سال اخیر در این شهرستان خبر داد.

طی این دوره زمانی تعداد ۳۸۳متخلف به مراجع قضایی معرفی و ۱۳واحد عرضه و توزیع مواد غذایی  به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شده است.

قائمی با اشاره به اینکه ۳۲۹۰مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و مکان عمومی در این شهرستان فعال می باشد، گفت:طی این دوره همکاران بهداشت محیط مرکز بهداشت کاشمر در قالب تبم های بازرسی ۱۹هزار و ۵۳۸ مورد بازدید از مراکز عرضه توزیع و اماک عمومی به عمل آورده اند.

معاون بهداشتی شهرستان کاشمر خاطر نشان کرد: در این مدت ۷۸مورد نمونه‌برداری مواد غذایی  انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی تعداد ۱۹هزار۵۰۰مورد کلرسنجی آب در ایستگاه‌های ثابت و سیار در این مدت انجام شده است، افزود: در راستای تامین امنیت آب شرب شهروندان ۶۶۷مورد نمونه برداری از آب شرب شهرستان از مناطق مختلف انجام شده است و نتایج این نمونه برداری ها مطلوب گزارش شده است.

قائمی افزود: طی اجرای برنامه تعداد ۱۰۴۱ مورد شکایت بهداشتی توسط گزارشات مردمی در سامانه ۱۹۰کشوری از این شهرستان ثبت و رسیدگی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.