×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشتارگاه ها در تضمین و تامین امنیت غذایی مردم جایگاه ویژه ای دارند

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در بازدید از کشتارگاه دام شهرستان گفت:محصول گوشت قرمزی که به مردم شهرستان ارائه می شود، در کنار رعایت تمامی اصول بهداشتی از کشتارگاه تا محل عرضه به شهروندان، باید از کیفیت مطلوبی برخوردار و ضامن امنیت غذایی منطقه باشد.
محمد شجعی برلزوم مشخص شدن وضعیت آینده کشتارگاه تاکید کرد و افزود: با توجه به اهمیت کشتارگاه های دام در تضمین سلامت مردم و همچنین کیفیت گوشت، حل مشکل این واحد به صورت کوتاه مدت حائز اهمیت می باشد.
وی ادامه داد:بهسازی وضعیت بهداشتی سالن و ساماندهی پسماندهای کشتارگاه، جلوگیری از ورود افراد متفرقه به داخل سالن کشتارگاه، عدم کشتار دام مولد و آبستن، اجرای جدی و درست طرح هویت بخشی و جلوگیری از ذبح دام هایی که فاقد پلاک هستند از مهمترین مسائلی و مشکلاتی است که باید در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع گردد.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر بر رعایت چهارچوب و دستورالعمل های کشتار دام مولد تاکید و بیان کرد:از الزامات فعلی کشتارگاه تهیه دستگاه سونوگرافی و اسقرار مستمر دامپزشک به جهت تایید دام مولد حذفی می باشد.
او تصریح کرد:حذف دام مولد می بایست برابر مقررات و قوانین بالادستی باشد که درصورت عدم رعایت طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.