×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حضور ۵۰ جهادگر پزشک و پرستار در مناطق محروم کاشمر

 بیش از یک هزار نفر رایگان ویزیت شدند

یعقوبیان از حضور ۵۰ پزشک جهادگر در یک اردوی جهادی دو روزه در بخش فرح دشت شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: در این مدت یک هزار نفر از مردم روستاهای این بخش ویزیت رایگان شدند.

علی یعقوبیان، فرمانده سپاه کاشمر : گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی در راستای این مرحله از نهضت خدمات مومنانه، به مدت دو روز در بخش فرح دشت از توابع شهرستان کاشمر، خدمات پزشکی را به مردم روستاهای این بخش ارائه دادند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف بسیج و سپاه، خدمات رسانی به مناطق محروم و کمتر برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی دو روزه ۵۰ جهادگر پزشک، پرستار و … شامل پزشک، متخصص، پرستار، رزیدنت، دستیار و … خدمات پزشکی و دندانپزشکی را به مردم شریف منطقه ارائه کردند.

فرمانده سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه در این اردوی جهادی خدمات تخصصی اطفال، زنان، داخلی و پزشک عمومی و بینایی‌سنجی به‌صورت کاملاً رایگان انجام گرفت، تصریح کرد: یکی از عرصه هایی که نیاز به حضور جهادی بیشتری دارد بحث پزشکی است چون در این حوزه خدمات تخصصی تر ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی جهادگران پزشکی در حوزه کرونا طی دو سال گذشته هم به خوبی مشهود است و این با همکاری مجموعه های مختلف و بسیج حاصل شد، اذعان کرد: کارهای جهادی و این گونه اردوها نیز می تواند به رضایتمندی بیشتری مردم کمک کند.

صبح توس

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.