×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کمک بیش از یک‌ میلیارد ریالی خیرین به حوزه سلامت کاشمر

امیدرضا میرجردوی، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه کمک یک‌ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی به مجمع خیرین سلامت کاشمر توسط دو خانواده انجام شده است، اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه خانواده نیک‌اندیش حیدریان، به مناسبت اولین سالگرد درگذشت پدرشان، شادروان حاج عباسعلی حیدریان، خانه بهداشت شماره یک روستای فروتقه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال را بازسازی کردند. این خانواده نیک‌اندیش شخصاً بر اساس اولویت حوزه سلامت روستای زادگاهشان اقدام به این عمل خداپسندانه نمودند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشمر با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از بهترین حوزه‌ها برای کمک‌های خیرین و نیک‌اندیشان است، گفت: در اقدام خداپسندانه دیگری حاج حسین محمدیان، خیر نیک‌اندیش کاشمری، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را به مجمع خیرین سلامت کاشمر  کمک کردند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشمر ضمن تقدیر از این خیر بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با وی، این مبلغ صرف امور درمانی در حوزه سلامت خواهد شد.

میرجردوی تصریح کرد: شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است و برای توسعه حوزه سلامت شهرستان کاشمر نیازمند کمک همه خیران و نیکوکاران هستیم.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.