×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تجلیل از ۱۳ کاسب امین در بردسکن

فرماندار بردسکن از اصناف به عنوان خدمتگزاران واقعی به مردم در جامعه یاد کرد و اظهار داشت: اصناف و بازاریان در تمام صحنه‏های انقلاب نقش چشمگیر و پرشکوهی داشتند.

دکتر علی دهقان زاده اضافه کرد: اصناف و بازاریان همواره به عنوان نگهبانان عرصه اقتصادی بوده‏اند و در رشد و پیشرفت اقتصادی جامعه نقش فعال دارند.وی گفت: امروز نگاه جامعه به اصناف و بازاریان نگاهی ویژه است و اصناف و بازاریان باید بکوشند نقش خود را بیش از گذشته در راستای تقویت برنامه‏ های اقتصادی در سطح جامعه تقویت کنند.

وی همچنین ضمن خداقوت به دیگر واحدهای صنفی به مشکلات مطرح شده بازاریان گوش و قول داد مشکلات آنها را از طریق مسئولان امر پی گیری کند.

وی از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این قشر فهیم و زحمتکش، در راستای کمک به رونق تولید، ایجاد اشتغال و ارتقاء فضای کسب و کار قدردانی کرد و از اصناف خواست در عملیاتی کردن سیاست های اقتصادی دولت مردمی و خدمت به رشد و اعتلای ایران اسلامی همچون گذشته اهتمام جدی داشته باشند.

دهقان زاده عنوان کرد: در طول تاریخ این مرز و بوم، قشر زحمتکش و خدوم اصناف با برخورداری از روحیه مذهبی و پایبندی به اصول و ارزش‌های دینی کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته و همراه با مولفه‌های ارزشی همچون امانت، انصاف و عدالت بوده‌اند.وی افزود: اصناف به عنوان بزرگترین بخش اقتصادی در کشور فعالیت می کند و با یک برنامه ریزی اصولی و مدون، می توان در راستای شعار سال ۱۴۰۱ که از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به ” تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” مزین شده است، از پتانسیل عظیم آن جهت بهبود فضای کسب وکار و اشتغال در کشور استفاده بهینه نمود.

سرهنگ علی پورمحمد جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن در دیدار با رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف این شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های اصناف در دوران کرونا ، نقش اصناف را در تمامی عرصه های مختلف نظام مهم توصیف کرد و گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی که بربازار وارد شده است ولی اصناف در خط مقدم جبهه اقتصادی همچنان در تامین کالاهای مردم پای کار هستند و برماست که با جهادتبیینی که مد نظر مقام معظم رهبری است این آتش و التهاب را از بازار کمرنگ کنیم .

وی همچنین از هیات رئیسه اتاق اصناف خواست با توجه به رسالتی که برعهده آنها گذاشته شده است ارتباط تنگاتنگی با اصناف داشته باشند و در حوزه جهاد فرهنگی نیز انتظار می رود بازاریان همانند دوران دفاع مقدس در مناسبت های ملی و مذهبی نیز حضور پررنگی داشته باشند.

سرهنگ پورمحمد به اقدام شجاعانه دولت سیزدهم در عملیاتی کردن طرح هدفمند سازی یارانه ها اشاره کرد و گفت: همانطور که دولت آیت الله رئیسی با تامین و تولید واکسن کرونا جان مردم را نجات داد می تواند نان مردم را نیز مدیریت کند.

جواد رضایی رئیس اتاق اصناف بردسکن تعداد واحدهای صنفی شهرستان بردسکن را ۳ هزار و ۸۰۰ واحد در قالب ۱۰ اتحادیه اعلام کرد و از توجه ویژه بسیج اصناف به مجموعه اصناف تقدیر کرد .

وی وفاق و همدلی مجموعه دستگاههای اجرایی و خدماتی شهرستان بردسکن را ستودنی اعلام کرد و گفت: اتاق اصناف پل ارتباطی دستگاههای اجرایی و بازاریان است و می طلبد دستگاههای اجرایی و خدماتی با توجه به مشکلات اقتصادی با اصناف مدارا کنند.

وی با بیان اینکه تخلفات صنفی از اول خردادماه نسبت به گذشته ۱۰ برابر شده است گفت: واحدهای صنفی که گران فروشی ، عدم درج قیمت و یا عدم صدور فاکتور داشته باشند مشمول جریمه می شوند.

رضایی تعداد بازرسین اتاق اصناف را قریب به ۱۵ نفر اعلام کرد و گفت: با اجرای طرح هدفمند سازی یارانه ها فروش آرد خارج از شبکه توزیع در واحدهای نانوایی شهرستان ۸۰ درصد کاهش پیدا کرده است و اجرای این طرح در حقیقت به نفع مردم است.

سید مصطفی باقر پور مسئول بسیج اصناف سپاه بردسکن انقلابی و اجتماعی بودن، مشارکت و مقید بودن به اصول های ارزشی را از شاخصه‌های معرفی کاسب امین اعلام کرد.وی نقش فداکاری، انقلابی و بسیجی صنوف را همچون گذشته مهم توصیف کرد و اظهارداشت:‌ صنوف شهرستان همچون دوران اول انقلاب، ثابت کردند که همواره در کنار مردم هستند و در ایام سخت در تامین مایحتاج مردم نقش قابل توجهی را ایفا کردند.

در پایان این نشست ضمن تجلیل از رئیس و نائب رئیس اتاق اصناف بردسکن در برنامه جداگانه ای نیز ۱۳ کاسب امین این شهرستان مورد تکریم و تجلیل قرار گرفتند.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.