×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 16 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قرارگاه اقتصادی در فرمانداری بردسکن راه اندازی شد

 

علی دهقان‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: با راه اندازی قرارگاه اقتصادی تمامی اطلاعات اقتصادی توسط دبیر قرارگاه جمع آوری و به دست فرماندار و بعد در اختیار استاندار خراسان رضوی قرار می گیرد.

فرماندار بردسکن با اشاره به قرار گرفتن در فصل توزیع اعتبارات و تملک دارایی افزود: مدیران محکم و استوار با مدیران کل  گفت و گو کنند و جهت جذب اعتبار تلاش کنند.

دهقان‌زاده با بیان اینکه برای دریافت سهم شهرستان از اعتبارات و تملک دارایی ها باید کوشید، گفت: به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست یک مدیر برای شهرستان مبلغ ناچیزی اعتبار جذب کند.

فرماندار بردسکن با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: مردم نباید معطل  تصمیم‌گیری ما شوند و هیچ کم‌کاری و سهل‌انگاری از مدیری پذیرفته نیست.

دهقان زاده ادامه داد: در این برهه از زمان دیوارهای امید مردم کم و بیش فرو ریخته است، لذا مدیران باید در جمع مردم حاضر شده و با مردم در راستای حل مشکلات حرکت کنند و با خبرنگاران ارتباط تنگا تنگ در خصوص اقدامات صورت گرفته داشته باشند.

فرمانده انتظامی بردسکن نیز در این جلسه با گرامیداشت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: در سه ماهه گذشته ۱۸۵ نفر در خصوص مقابله با مواد مخدر در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ محمود مختاری با اشاره به  اعزام ۶۰ نفر به کمپ ترک اعتیاد گفت: در سه ماهه گذشته ۳۱ خرده‌فروش مواد مخدر، ۱۱ قاچاقچی دستگیر و ۱۴۳ گرم نیز مواد مخدر کشف و ضبط که در همین راستا ۹ باب مغازه نیز پلمپ شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.