×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نجات جان مرد ۴۴ ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر

نجات جان مرد ۴۴ ساله در ارتفاعات شمالی کاشمر توسط تیم های امدادونجات هلال احمر

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر کاشمر؛ احمد رضاپور گفت: ظهر روز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه گزارش مصدوم شدن یک نفر در ارتفاعات شمالی کاشمر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی گزارش شد و با توجه به مشخص نبودن مکان دقیق مصدوم بلافاصله عملیات جستجو توسط تیم های امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر کاشمر آغاز شد ولی تا پاسی از شب، عملیات جست و جو نتیجه‌ای نداشت.

وی افزود : با طلوع آفتاب روز دوشنبه ، عملیات جستجو به صورت گسترده تر و در مسیرهای متعدد از سر گرفته شد و نجاتگران در ظهر روز دوشنبه پس از چندین ساعت جستجو به مصدوم دسترسی و نسبت به انجام عملیات نجات فنی با ایجاد کارگاه متعدد نجات در کوهستان اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر کاشمر ادامه داد : در نهایت پس از ۳۵ ساعت عملیات در ساعت ۲ بامداد روز سه شنبه‌ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ، تیم های امداد ونجات هلال احمر مصدوم را که دچار آسیب در ناحیه پا شده بود با انتقال به نقطه امن تحویل عوامل اورژانس دادند.

احمد رضاپور در پایان افزود: همشهریان به هیچ وجه به صورت انفرادی اقدام به کوهپیمایی و کوهنوردی ننموده و اقدامات ایمنی کوهستان را رعایت کنند.

📞 ندای امدادو نجات جمعیت هلال‌احمر ۱۱۲ ، بصورت شبانه روزی، پاسخگوی حوادث است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.