×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری بزرگداشت جانباختگان حادثه متروپل آبادان در بردسکن

امام جمعه بردسکن با تسلیت به خانواده‌های داغدیده در این حادثه، افزود: همه ما در این مصیبت، شریک و غمخوار این خانواده‌ها هستیم.

حجت الاسلام علی اصغر امینی گفت: تاریخ خوزستان مملو از مردان و زنان شجاعی است که برای ایران و سرزمین پاکش دفاع و رشادت کردند و در این راه جان خودرا فدا کردند.

وی بیان کرد: ایثار و مقاومت مردم آبادان در دفاع مقدس به ویژه در زمان محاصره شهر به دست رژیم بعث، الگوی مقاومت در سراسر دنیا به ویژه کشور‌های اسلامی شده و شهرستان آبادان یکی از مناطق حماسه خیز و شهیدپرور استان خوزستان است که در دوران دفاع مقدس شجاعت و دلاوری مردان وزنان این دیار زبانزد و شکست حصرآبادان نمونه‌ای از رشادت آبادانی‌ها غیور است.
حجت الاسلام امینی با بیان اینکه بردسکن هم روی خط زلزله قرار گرفته و گسل معروف درونه که بیش از ۷۰۰ کیلومتر طول دارد در این منطقه قرار دارد، از مردم خواست نسبت به مقاوم سازی منازل خود اقدام و حداقل در هر منزل یک خانه امن احداث کنند.
در این مراسم ضمن تلاوت قرآن، رضا عاشوری یکی از مداحان شهرستان بردسکن با قرائت اشعاری در وصف مردم آبادان به مرثیه سرایی پرداخت و یاد جانباختگان حادثه متروپل گرامی داشته شد.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.