×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مسوولان فرهنگی واکنشی مناسب به فیلم عنکبوت مقدس نشان دهند

سرهنگ علی یعقوبیان، در نشست خبری سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد با محکوم کردن توهینی که طی چند روز گذشته در جشنواره کن به ساحت نورانی علی بن موسی‌الرضا (ع) شد افزود: توقع از کشورهای اروپایی و در رأس آن فرانسه که سابقه اسلام‌ستیزی و دین‌ستیزی و مقابله با نظام و انقلاب اسلامی ایران را دارد بیشتر از این نیست.

وی اضافه کرد: اصل، بنا و دستورالعمل این جشنواره بیشتر به سمت تقویت فیلم‌های ضد اسلامی و ضد دینی است که چهره  سیاهی از خاورمیانه و در رأس آن ایران را به نمایش بگذارند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر گفت: طی چند سال گذشته هر فیلمی که وارد این جشنواره شده و این شاخصه‌ها را به همراه داشته است به طور قطع همان فیلم جایزه‌هایی را دریافت کرده است.

یعقوبیان افزود: کسانی هم بر سر سفره انقلاب و نظام رزق و روزی می‌خورند اما از طرف دیگر با امکانات انقلاب و نظام با تهیه فیلم‌هایی به دنبال سیاه نمایی و دین‌ستیزی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کاشمر در ادامه قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ را بسترساز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: سرنگونی حکومت شاهنشاهی از قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ آغاز شد و این قیام، حادثه عظیمی بود که منجر به پیروزی انقلاب در سال‌های آینده شد.

یعقوبیان افزود: طی سال‌های گذشته هم‌زمان با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در مرقد امام راحل مشتاقانی از شهرهای مختلف کشور به این مراسم اعزام می‌شدند اما به دلیل کرونا طی ۲ سال اخیر اعزامی صورت نگرفت و امسال هم برای مراسم سخنرانی ایشان فقط از استان‌های تهران، قم و سمنان اعزام صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام ۱۵ خرداد ۱۸ برنامه محوری در شهرستان کاشمر برگزار می‌شود که از آن جمله می توان به برگزاری مراسم با سخنرانی مسوولان کشوری، مسابقات مختلف، تجلیل از ایثارگران بالای ۷۰ درصد، اجرای زنده خوشنویسی، یادواره شهدا، شب‌شعر روح‌الله و محفل انس با قرآن اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.