×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
یادواره ۶۴شهید معلم و دانش آموز شهرستان بردسکن برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری قاصدبردسکن،در این مراسم معنوی که با حضور خانواده‌های معظم شهدا ،جانبازان،ایثارگران،امام جمعه موقت ،فرماندار، نیروهای نظامی و انتظامی ، روحانیون ،تعدادی از روسای ادارات و دانش آموزان مدارس شاهد این شهرستان برگزار شد .

مدیر آموزش و پرورش بردسکن درسخنان کوتاهی در رابطه با جایگاه شهید و شهادت مطالبی را بیان کرد و برادامه راه شهدا نیز تاکید کرد.

علی اکبر چراغیان عنوان کرد: همه ما برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی باید رهرو راه شهدا باشیم.

وی گفت: پیام شهدا حفظ وحدت، پیروی از ولایت فقیه و حفظ روحیه انقلابی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان است.

او اضافه کرد: دانش‌آموزان باید علم، آگاهی، بینش و بصیرت خود را افزایش داده و دشمن‌شناسی را در خود تقویت کنند تا دشمن به اهداف خود نرسد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن افزود: دانش آموزان دیروز در سنگر جنگ سخت تا پای جان از کیان انقلاب دفاع کردند و نسل امروز وظیفه دارند با پایبندی به اصول و ارزش در این جنگ فرهنگی ادامه دهنده راه شهیدان باشند.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا عنوان کرد و گفت: سیره شهدا گنجینه ارزشمند برای بالندگی نسل جوان است لذا این گنجینه ارزشمند و هدایتگر تأثیر به سزایی در نقش‌آفرینی نسل جوان در عرصه‌های نیاز جامعه به میهن اسلامی دارد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن زندگینامه شهدا را بهترین گنجینه ذکر کرد و گفت: هدف آموزش و پرورش بیشتر تعلیم مفاهیم والای انسانی و اخلاقی به دانش آموزان است که در مسیر شهدا گام بردارند.

چراغیان خدمت به مردم را یک نوع کار جهادی دانست و گفت: ما باید در حوزه مدیریتی خود طوری عمل کنیم که فردای قیامت شرمنده خون شهدا نشویم. وی با بیان اینکه جبهه دانشگاه انسان سازی بود گفت: برگزاری یادواره شهدا پیام آور درس ایستادگی ، مقاومت و از خود گذشتگی به نسل جوان و نوجوان است و برگزاری این گونه برنامه ها می تواند نسل جوان را در مقابل ترفندها و توطئه های دشمنان مصون بدارد.

دکتر علی دهقان زاده فرماندار بردسکن درحاشیه این مراسم برزنده نگه داشتن یادو خاطره شهدا تاکید کرد و از مدیریت آموزش و پرورش و دیگر دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی تقدیر کرد.

وی تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا را مورد تاکید قرار داد و گفت: خانواده های شهدا به کشور آبرو و عزت بخشیدند و الگوی بی نظیری برای ملت ایران هستند.

دراین مراسم محمد حسین ناظری راوی سیره شهدا قسمتی از پرده خوانی شهدا را اجرا کرد. وی بهترین راه برای نسل جوان را توجه به سیره و منش شهدا دانست و از جوانان و نوجوانان خواست تلاش کنند در مسیر شهدا گام بردارند.

اجرای سرود،دکلمه،روایت گری، قرائت شعر ،مرثیه سرایی و تجلیل از خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این مراسم بود

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.