×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سهم خراسان رضوی از اعتبارات ملی بسیار ناچیز است

دکتر جواد خدایی در جلسه بررسی مسایل و مشکلات پروژه‌های عمرانی ۴شهرستان بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ که با حضور حجت الاسلام نیک بین رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی، فرمانداران، شهرداران و تعدادی از روسای ادارات و مدیران کل به میزبانی شهرستان بردسکن برگزار شد، از سفر شهرستانی استاندار خراسان رضوی ظرف چند هفته آینده به شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ خبر داد.

وی ادامه داد: در این جلسه تمامی مسایل و مشکلات این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و به نوعی پیش جلسه سفر استاندار خراسان رضوی است که در آن سفر موارد مطرح شده، اجرایی شود.
دکتر خدایی از قول وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص قیر به پروژه‌های شهرداری‌ها خبر داد و گفت: در سفر هیات دولت به خراسان رضوی ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شد که به محض تخصیص با اولویت شهرداری‌های تازه تاسیس تزریق خواهد شد.
وی از تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای باند دوم پروژه سه راهی شادمهر تا کاشمر در سفر هیات دولت هم خبر داد و افزود: خوشبختانه بیش از ۹۰ درصد مشکلات بازگشایی در این پروژه حل شده است و بنا داریم با تخصیص اعتبار تکمیلی، تا پایان سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار بگیرد.
معاون استاندار خراسان رضوی گفت: تمامی پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارای ردیف اعتبارات ملی استان، امسال و سال آینده تکمیل شده و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.
دکتر خدایی به پروژه‌های مهم و کلیدی در استان اشاره کرد و گفت: روکش آسفالت راه‌های شریانی و تعیین تکلیف پروژه‌های کلیدی استان ظرف دو سال آینده جز مصوبات سفر هیات دولت بود که اعتباراتی در نظر گرفته شده است که پس از تخصیص عملیات اجرایی آن‌ها شروع می‌شود.
وی با بیان اینکه در سفرهیات دولت ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ادامه باند دوم محور سه راهی شادمهر تا کاشمر مصوب شد، افزود: برای تکمیل این پروژه مهم و کلیدی استان ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است و به دنبال این هستیم که طی دوسال آینده تمامی ۱۰۰ کیلومتر این محور دوبانده شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.