×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نانوایان کاشمری از حمایت معیشتی و صنفی برخوردار می‌شوند

امیر دایی صراف روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نشست که چهارشنبه‌شب گذشته در فضایی صمیمی برگزار شد مقرر شد، اقلام اساسی مانند شکر، قند، روغن و گوشت از طریق مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بین ۱۵۹ عضو اتحادیه نانوایان کاشمر توزیع شود.

وی گفت: روز سیزدهم فروردین ماه برخی نانوایان فعالیت نداشته و تعطیل بودند که مطابق قانون بخشی از سهمیه آرد آنان کسر شده بود و در این نشست مقرر شد سهمیه کسر شده آرد به آنان برگردانده شود.

سرپرست فرمانداری کاشمر ادامه داد: هزینه ای نیز توسط مرکز بهداشت شهرستان برای کارت سلامت دریافت شده بود که در این نشست دستور داده شد مبالغ اضافی به اعضای این اتحادیه مسترد شود.

دایی صراف گفت: همچنین در این نشست هم اندیشی برخی نانوایان خواستار تامین آرد از کارخانه آرد گناباد شدند که باز هم پذیرفته شد و مقرر شد این افراد در صورت تمایل بتوانند آرد خود را علاوه بر کارخانه آرد کاشمر، از کارخانه آرد گناباد تامین نمایند.

وی با بیان اینکه قسمتی از مطالبات عمومی نانوایان برحق است، گفت: البته مساله افزایش حقوق نانوایان را مطالبه درستی می دانیم اما باید توجه داشت ما در اعمال این قوانین تابع مصوبات ملی هستیم، لذا نیاز است نانوایان کاشمر باید برای تحقق این مطالبه خود قدری خویشتنداری کنند.

سرپرست فرمانداری کاشمر گفت: یکی از افراد حاضر در جلسه برابر نوشته ای که تنظیم کرده بود مطالبی را طرح کرد که چندان با فضای صمیمانه جلسه همخوانی نداشت و روند جلسه را دچار تنش می‌کرد که بنده برای ایجاد همگرایی در جمع، تذکر داده و تاکید کردم که صرفا مسائل صنفی پیگیری شود.

دایی صراف افزود: متاسفانه فرد مورد نظر خارج از حیطه قانونی به بیان مطالبی غیرصنفی از قول نانوایان پرداخت که برخی از این اظهارات اصلا مطالبه صنف نانوایان نبود.

وی گفت: در این جلسه علاوه بر رییس اتحادیه، سایر اعضا بدون هیچ محدودیتی به بیان نقطه نظرات و انتقادات خود پرداختند اما برخی رسانه ها با ادعایی خلاف واقع، مدعی شدند که در این نشست به فردی اجازه صحبت داده نشده است، حال آنکه اصلا این موضوع صحت ندارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.