×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تاکنون به اقتصاد توریسم زیارتی در کاشمر توجه‌ای نشده است

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام جواد طاهری، امام‌جمعه کاشمر در جلسه شورای اداری این شهر، همچنین مراسم تودیع و معارفه شهرداران شهر کاشمر، که شامگاه گذشته ۲۴ فروردین‌ماه، در سالن همایش‌های فرمانداری این شهر برگزار شد، با تقدیر از زحمات شهردار سابق جعفر سلیمانی که برای ساماندهی بلوار سیدمرتضی و دوبانده کردن ورودی شهر و… تلاش‌های بسیاری را انجام داد، اظهار کرد: شهردار سابق در این شهر حسینی‌وار کار کرده‌اند.

وی ادامه داد: برخی مسئولان از وقتی می‌آیند تا زمانی که می‌روند به گونه‌ای کار می‌کنند که به آن مجموعه اقتدار و قدرت می‌دهند، اما برخی مسئولان به گونه‌ای کار می‌کنند که انگار آن اداره نباید تأسیس می‌شد.

امام‌جمعه کاشمر بیان کرد: علی‌رغم اینکه کاشمر شهری زیارتی است و باید از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، اقتصادی نهایت استفاده را برد، اما متأسفانه تاکنون به اقتصاد توریسم زیارتی در این شهر توجه ای نشده است.

وی عنوان کرد: باید در خصوص اماکن زیارتی این شهر و تمامی امکاناتی که دارد، در تمامی محورهای مواصلاتی اطلاع‌رسانی شود، متأسفانه هنوز بسیاری از فضاهای مطلوب کاشمر بی‌اطلاع هستند.

طاهری در ادامه آفت مدیریت را عدم پیگیری کارها دانست و افزود: شهردار جدید باید برای تمامی کارهای خود برنامه داشته و براساس آن حرکت کنند.

وی با اعلام اینکه این انقلاب برای حمایت از مستضعفین به وجود آمده و شهردار جدید باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند، افزود: حاشیه‌نشینی یکی از معضلات بسیار جدی کاشمر است که می‌طلبد با طرح‌های متناسب برای هر محله حاشیه‌نشین به رفع مشکلات بپردازیم.

امام‌جمعه کاشمر بر تمرکز بر خدمت و پرهیز از سیاسی‌کاری و شهر فروشی تأکید کرد و افزود: برخی به جای اینکه به دنبال درآمدهای پایدار باشند، می‌خواهند از محل جریمه منابع مورد نیاز خود را تأمین کنند، باید برای دریافت اعتبارات استانی و ملی همه تلاش کنند.

انقلاب اسلامی مدیرانی در طراز سردار شهید سلیمانی می‌طلبد

اصغر کوهسرخی، شهردار جدید کاشمر در این جلسه با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی پارامترها را برای یک توسعه و پیشرفت دارد، گفت: انقلاب اسلامی مدیرانی در طراز سردار شهید سلیمانی می‌طلبد.

وی افزود: شهر کاشمر با بیش از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر زیارتی خراسان رضوی و چهارمین زیارتی کشور است و پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار خوبی را دارد که وجود سه امامزاده، زیارتگاه شهید مدرس و جغرافیای طبیعی شهرستان و سرمایه‌های اجتماعی و معنوی، شهر کاشمر را از سایر شهرهای خراسان رضوی متمایز کرده است.

کوهسرخی بیان کرد: اعتقاد راسخ دارم که شوراها محور حرکت، رشد، توسعه و پیشرفت هستند، در شهرها باید به دنبال رفع مشکلات و مانع زدایی باشیم و در میان مردم به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و محرومین بیش از گذشته عزت و احترام قائل شویم.

وی گفت: با همدلی، همراهی اتحاد و تلاش مضاعف و پشتکار و با روحیه جهادی و انقلابی که در خود سراغ دارم و فارغ از نگاه سیاسی، قومیتی و قبیله‌ای در کنار و همراه مردم و مسئولان در جهت رفع موانع و مشکلات، توسعه و عمران شهر کاشمر گام برخواهم برداشت.

برچسب ها : , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.