×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رونمایی از کتاب داستان کوهسرخ

دوست‌داران کتاب همواره به ارتقاء سطح فرهنگ اجتماعی می‌اندیشند . دوست دارند سطح دانش اجتماع افزایش یابد؛ چراکه عمیقا بر این باورند که پیشرفت اجتماع در هر زمینه‌ای، چه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در گرو دانش جمعی است. از همین رو با تمام توان خود و کمترین چشم‌داشتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری قلم فرسایی می‌کنند .

داستان رونمایی کتاب داستان کوهسرخ هم از این قسم فعالیتهای فعالان حوزه فرهنگ و علی‌الخصوص حوزه‌ی کودک و نوجوان است عنوان «داستان کوهسرخ » طرحی کتاب دوستانه است که با همت جمعی از نویسندگان و پایمردی دکتر مسلم ناصری به ثمر رسیده است این کتاب که مجموعه‌ای از داستانهای گوناگون با قلم نویسندگان مختلف و مطرح کشوری است، نوعی وقف فرهنگی به حساب می‌آید.
مسلم ناصری در این‌باره گفت: داستان کوهسرخ ، عنوانی است که به پیشنهاد آقای کاشفی خوانساری اجرا شده که سابقا این طرح را در سیستان و بلوچستان اجرا کرده‌اند. تمام سود و حق‌التألیف این کتاب صرف تجهیز کتاب خانه‌های مدارس منطقه‌ی کوهسرخ خواهد شد که مجموع کتابهای مدارس را کتابهای داستانی شعر و دائره المعارف‌ها تشکیل می‌دهد.
هم چنین در گذشته با همت مسلم ناصری به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کتاب با عنوان کتاب در دسترس برای کتابخانه‌های کلاسی تهیه شده بود که با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با حوزه کتاب و کتاب‌خوانی بوده است.

کتاب داستان کوهسرخ در تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ در شهرستان کوهسرخ با حضور هنرمندان، پژوهشگران اهالی ،قلم مسئولان شهرستان برگزار شد. در این همایش که با هدف رونمایی از کتاب داستان کوهسرخ برگزار گردید مسلم ناصری بهشت گمشده‌ی خراسان را در حوزه‌ی معنوی و فرهنگی توصیف کرد و تاریخ کوهسرخ را بخش گمشده و نادیده گرفته شده و ناشناس دانست.
دکتر مسلم ناصری نویسنده‌ی حوزه کودک و نوجوان ، پژوهشگر فرهنگ شفاهی کوهسرخ و مبلغ دینی و از جامعه روحانیت است. او صاحب تألیفات گوناگون در حوزه کودک و نوجوان است و از نویسندگان مطرح کشوری به شمار می‌رود.

 

کتاب

کتاب داستان کوهسرخ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.