×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هیچ یتیمی در کوهسرخ بدون حامی نیست

رئیس کمیته امداد کوهسرخ به وضعیت حامیان ایتام شهرستان اشاره کرد و گفت: همزمان با ایام دهه اول محرم ۵۰ حامی طرح اکرام ایتام و محسنین در پایگاه‌های مستقر در هیات‌های مذهبی شهرستان کوهسرخ ثبت‌نام شدند.

علی برهان‌پناه افزود: این حامیان که در ایام عزاداری سیدالشهدا (ع) ثبت‌نام شده‌اند وحمایت ۷۵ فرزند یتیم و محسنین را قبول کرده‌اند.

او گفت: حامیان می‌توانند تا هر وقت که بخواهند حامی یتیمان این شهرستان و انجام این امر خداپسندانه باشند.

او همچنین درادامه  با بیان اینکه تمام تلاش برای حمایت هر چه بهتر از مددجویان کمیته امداد به کار گرفته‌ شده است گفت: اقدامات دولت  برای فقرزدایی ستودنی است.

علی برهان‌پناه افزود: تاکنون برای ۱۴۱۱ نفر در کمیته امداد شهرستان کوهسرخ پرونده تشکیل شده است که ۱۱۳۲ پرونده توان‌بخشی، ۲۶۳ پرونده اجتماعی و ۱۶ پرونده مربوط به شبه خانواده بوده است.

وی با اشاره به پرداخت ۷۵ میلیارد ریال وام خوداشتغالی و ایجاد ۵۳ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امدادهم گفت: سال گذشته ۱۰ میلیارد ریال بلاعوض برای ساخت مسکن و دو میلیارد ریال ودیعه مسکن پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان کوهسرخ افزود:سه واحد مسکن برای ایتام، دو باب برای خانواده دو معلولی و ۱۵ باب مسکن برای خانواده‌های تک معلولی در حال ساخت است.

او گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از محل اعتبارات بنیاد علوی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای تعمیر و تکمیل مسکن نیزپرداخت شده است.

وی در ادامه به غربالگری بینایی ۱۳۵۸ کودک و غربالگری شنوایی ۱۳۵۸ کودک بین ۳ تا ۵ سال در شهرستان طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: طی این مدت در شهرستان کلاس‌های آموزشی قبل از ازدواج، پیشگیری از خودکشی برای مددجویان کمیته امداد در شهرستان برگزار شده است.

برهان‌پناه گفت:ماهانه دو میلیارد و ۷۵۱ میلیون ریال برای حق پرستاری به خانواده‌های چند معلول پرداخت می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.