×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استانداردنبودن تنها موزه کاشمر

مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت‌الله مدرس گفت:موزه آثار و اسناد شهید مدرس از سال ۱۳۸۳ فعال و در آن اقلام، وسایل و عکس‌هایی از دوران زندگی شهید مدرس و سیر تحولات سیاسی آن دوران به نمایش گذاشته شده است.

محمد یعقوبی افزود: با توجه به وجود نداشتن استاندارد‌های لازم در مکان فعلی موزه زیارتگاه و لزوم اهتمام ویژه به نگهداری وسایل موجود و رعایت حداقل استاندارد‌های لازم و نیز سنخیت کتابخانه و موزه مقرر شد بخشی از فضای کتابخانه به استقرار موزه اختصاص یابد.

وی گفت: خدمات فعلی کتابخانه تحت هیچ شرایطی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و پیش‌بینی شده برای ایامی که مراجعه کنندگان به کتابخانه زیاد می شوندو نیاز بیشتر دانش ­آموزان و نوجوانان به فضای مطالعه، مکان‌های موقت مناسب در زیارتگاه به صورت رایگان جهت این امر در اختیار آنان قرار گیرد.

مدیر مجتمع فرهنگی شهید آیت‌الله مدرس با بیان اینکه تلاش می‌شود هر چه زودتر این جابجایی انجام شود،افزود: با این اقدام موزه شهید مدرس وضعیت بهتری خواهد داشت.

او گفت: با توجه به نیاز منطقه و شهرستان و لزوم ارائه خدمات متنوع مورد نیاز در حوزه‌های گوناگون و حسب سیاست‌های ابلاغی جدید در پی ساختار جدید مؤسسه، ارائه برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع با ایجاد فضا‌های جدید در زیارتگاه این شهید در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: براساس پیش‌بینی صورت گرفته با ایجاد مکان مناسب برای کودکان، ارائه خدمات خاص نظیر کتابخانه ویژه کودک، بازی و سرگرمی استعدادیابی، سنجش هوش، قصه‌گویی بر اساس نیاز کودکان زیر نظر روانشناسان متخصص در حوزه کودک در دستور قرار خواهد گرفت.

یعقوبی همچنین با اشاره به ایجاد مرکز ویژه بانوان و نوجوانان دختر در این زیارتگاه هم گفت: در راستای تربیت نیروی متعهد، توانمندسازی نوجوانان و نگاه ویژه به نیاز‌های آنان، مرکز ویژه بانوان و نوجوانان دختر در زیارتگاه ایجاد شد.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.