×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
قصور متصدی راه، علت واژگونی مینی‌بوس کارگران در جاده کاشمر اعلام شد

سرهنگ حسن مشهدیروز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: علت حادثه واژگونی مینی بوس، ۵۰ درصد راننده خودرو به علت عدم توجه به جلو و ۵۰ درصد قصور متصدی راه به دلیل عدم نصب تجهیزات ایمنی بر طبق اعلام کارشناسان پلیس راه اعلام شده است.

وی بیان کرد: به محض دریافت خبری مبنی بر واژگونی مینی بوس حامل کارگران یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی کاشمر، گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: در این حادثه ۲ نفر مصدوم به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) اعزام و تعدادی نیز مجروح که به صورت سرپایی مداوا شدند.

بر اساس اعلام اورژانس ۱۱۵ کاشمر، حادثه واژگونی کارگران یکی از کارخانجات شهرک صنعتی کاشمر در جاده کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی زهره دیروز دوشنبه ساعت ۱۴ و ۱۹ دقیقه به مرکز اورژانس ۱۱۵ این شهرستان اعلام شد.

بر این اساس صدمات وارده بیشتر شکستگی دست و پا و صدمات به سر بود و خوشبختانه در میان کارگران، مصدوم بدحالی نبوده است.

 

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه واژگونی مینی بوس در محور کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی، منجر به مصدومیت ۹ نفر شد.

حمد علیشاهی در این خصوص افزود: این حادثه ساعت عصر امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان چهار دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.