×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۳۱ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد کاشمر با کمک خیران آزاد شدند

کمکِ ۱۰ میلیارد ریالی خیرین و نیکوکاران کاشمری در جشن گلریزان

حجت‌الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده صبح دوشنبه در مراسم توزیع بسته‌های حمایتی که در حسینیه رزمندگان کاشمر با حضور خیرین برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله ۶۰ سبد معیشتی شامل ۱۹ قلم کالا و ۳ قلم بسته فرهنگی به قیمت هر سبد یک میلیون و چهارصد هزار تومان آماده توزیع است.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان کاشمر با بیان اینکه این اقلام با تخفیف ۵۰ درصدی توسط آستان مقدس رضوی تهیه شده گفت: در این مرحله جمعاً مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی با تقدیر و تشکر از خیرین و نیکوکاران و نهادی‌های حمایتی که همیشه نسبت به محرومین و نیازمندان عنایت ویژه داشته‌اند گفت: انجمن حمایت زندانیان شهرستان کاشمر ۲۴۰ خانواده نیازمند زندانی را تحت حمایت خود قرار دارد.

بلوچ‌زاده افزود: خدمات ارزنده‌ای از قبیل آزادی زندانیان، اشتغال و توانمندسازی مددجویان، امور فرهنگی و آموزشی، عمران و تعمیرات منزل، درمان و بهداشت، تأمین جهیزیه، کمک‌های نقدی و غیر نقدی، پرداخت وام قرض الحسنه و اهدای لوازم کار و اشتغال از جمله خدماتی است که سال گذشته توسط انجمن حمایت از زندانیان انجام شده است.

رئیس دادگستری کاشمر در جشن گلریزان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و مالی این شهرستان افزود: جشن گلریزان سنت حسنه‌ای است که همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود تا از برکات آن افراد نیازمندی که در زندان به سر می‌برند بهره‌مند و آزاد شوند.

علی اکبر تقی‌نژاد ادامه داد: در سایه همراهی و حمایت خیرین و نیکوکاران و کمک ستاد دیه استان طی یکسال گذشته برای آزادسازی ۳۱ آزادی ۲ میلیارد و ۲۱۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

وی اذعان کرد: در همین مدت نیز با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه از سوی صندوق‌های قرض‌الحسنه کاشمر از ورود ۸ محکوم مالی نیز به زندان جلوگیری شده است.

رئیس دادگستری کاشمر با تأکید بر اینکه تمامی کمک‌های جمع آوری شده صرفا برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و بدهکار مالی اختصاص می‌یابد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۴۰ محکوم مالی در کاشمر با ۱۹میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان و ۱۱۰ قطعه سکه بهار آزادی بدهی چشم انتظار کمک و همراهی خیرین و نیکوکاران هستند.

وی تأکید کرد: از سوی ستاد دیه خراسان رضوی نیز دو برابر مبلغ پرداختی خیرین کاشمری در جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و محکوم مالی پرداخت می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.