×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصادف زنجیره‌ای ۱۰ خودرو در جاده کاشمر به کوهسرخ

فرمانده پلیس‌راه کاشمر گفت: برخورد یک‌ دستگاه تریلی با ۱۰ خودروی پارک شده در حاشیه جاده کاشمر به کوهسرخ یک کشته و پنج مجروح برجای گذاشت.

سرگرد میرزابیگی با اشاره به وقوع این سانحه رانندگی در ساعت ۱۵ عصر امروز در کیلومتر ۲۰ جاده کوهستانی کاشمر به کوهسرخ اظهار کرد: یک‌دستگاه تریلی با ۱۰ خودروی پارک شده در حاشیه جاده برخورد کرد که در جریان آن یک نفر جان باخت و پنج مجروح حادثه نیز توسط عوامل اورژانس برای درمان به بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) منتقل شدند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر یادآور شد: یک دستگاه تریلی حامل بار سنگ معدن که از سمت ریوش در حال حرکت بود پس از برخورد با کوه و ۱۰ دستگاه خودروی سواری و نیسان پارک شده در حاشیه جاده، بر روی یک دستگاه سواری پراید واژگون شد.

وی با بیان اینکه راننده ۳۰ ساله پراید که در داخل ماشین پارک شده حضور داشت در این سانحه فوت کرده است، خاطرنشان کرد: اگرچه راننده تریلی مدعی شده که تریلی دچار نقص فنی و بریدن ترمز شده است، اما علت این حادثه در دست بررسی است.


گزارش آتش‌نشانی کاشمر از تصادف زنجیره‌ای جاده کاشمر کوهسرخ

در ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۷ فروردین ماه ، طی تماس تلفنی اعلام شد یک فقره تصادف زنجیره‌ای بین یک تریلی و چندین خودرو، در محور کوهسرخ به کاشمر اتفاق افتاده که یک دستگاه خودروی امداد و نجات ، در اسرع وقت به محل حادثه اعزام شد.

در این حادثه خودروی تریلی که از سمت کوهسرخ به کاشمر حامل بار سنگ آهن ، در حرکت بوده در کیلومتر ۱۵ این محور ، به دلیل سرعت بالا بعد از برخورد با خودروهای پارک شده سمت راست جاده و کوه ، به سمت چپ منحرف و با ۴ خودروی پارک شده دیگر برخورد می‌کند و بر روی خودروی پراید سقوط می‌کند که متاسفانه در خودروی پراید جوان ۳۵ ساله‌ای،در حال استراحت بوده است که طی عملیات مشترک هلال احمر و آتش نشانی‌های کاشمر و کوهسرخ ،از زیر خودرو آزادسازی و تحویل نیروهای محترم اورژانس گردید.

طبق گزارش موجود ، این جوان متاسفانه بعد از اعزام به بیمارستان فوت نموده و پنج نفر دیگر نیز مصدوم گردیده اند.

بعد از عملیات پنج ساعته جهت حمل همه خودروها و احتیاط حریق ، ماموریت پایان یافت و ماموران آتش نشانی به ایستگاه مراجعت نمودند.
در این حادثه به ۱۲ خودرو آسیب وارد شد .
باید خاطر نشان نمود تردد خودروهای سنگین در روز تعطیل در این محور ممنوع می‌باشد .

آتش نشانان حاضر در محل آقایان : نهنگی،صالحی،نورانی ،عزمی،فتحی به فرماندهی اقای نژادرحیم

روابط عمومی اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشمر

حادثه برخورد تریلی و ۱۰ خوردرو در مسیر کاشمر به کوهسرخ

 


گزارش دانشکده علوم پزشکی کاشمر از حادثه امروز
امداد رسانی به مصدومین حادثه برخورد تریلی و ۱۰ خوردرو در مسیر کاشمر به کوهسرخ

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کاشمر، امروز جمعه ۱۷فروردین ماه امداد رسانی به مصدومین تصادف یک دستگاه تریلی با ۱۰ خودرو در مسیر کاشمر به کوهسرخ توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵و کادر درمان صورت پذیرفت.
در ساعت ۱۵:۰۱تماس با اورژانس ۱۱۵ کاشمر مبنی بر تصادف تریلی با چند خوردو دریافت شد و با توجه به وضعیت و گستردگی تصادف بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
در ساعت۱۵:۲۱نیروهای اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه رسیدند و امداد رسانی اولیه را به مصدومین را انجام دادند.
با توجه به وضعیت بحرانی بلافاصله تیم بحران حوزه درمان فراخوانی و همچنین متخصصین جراح مغز و اعصاب،رادیولوژیست، ارتوپدی، جراح عمومی، بیهوشی و پزشک عمومی جهت امداد رسانی به موقع به مصدومین در اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) حاضر شدند.
اولین آمبولانس در ساعت۱۶:۱۵ به اورژانس بیمارستان رسیده و بیمار را تحویل تریاژ بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) داد.
خدمت رسانی به مصدومین در بهترین وضعیت با توجه به حضور متخصصین و کادر درمان به مصدومین انجام شد.
متاسفانه یکی از مصدومین که جوان ۲۴ ساله ای بود، با توجه به وخامت حال و صدمات و جراحات، علیرغم تلاش های کادر درمان، فوت نمود.
در حال حاضر وضعیت ۵ مصدوم دیگر این سانحه مطلوب میباشد و در بیمارستان بستری میباشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.