×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ضرورت تقویت پلیس‌راه بردسکن از نظر نیروی انسانی و لجستیکی

علی دهقان‌زاده در گفت و گو با ایسنا به اقدامات ترافیکی نوروزی شهرستان اشاره کرد و افزود: بردسکن با سه مورد تصادف در رده دوم در بین شهرستان‌های استان قرار دارد.

وی عنوان کرد: ۲۶ اسفندماه ۱۰ هزار تردد در محور کاشمر به بردسکن داشتیم که متأسفانه در همان روز به دلیل وقوع تصادف دو نفر از عزیزان جان خود را از دست دادند.

فرماندار بردسکن از افزایش ۲۶ درصدی ترددها در ۲۶ اسفندماه در این محور خبر داد و بیان کرد: واژگونی یک دستگاه پراید در جاده درونه به بردسکن که متأسفانه در سوم فروردین‌ماه اتفاق افتاد منجر به فوت فرزند خانواده شد.

وی تقویت پلیس‌راه این شهرستان را از نظر نیروی انسانی و لجستیکی ضروری دانست و اظهار کرد: بازسازی و یک طرفه نمودن محورهای مواصلاتی شهرستان از آرزوهای دیرینه مردم منطقه است.

دهقان‌زاده در ادامه فرهنگ‌سازی با اجرای طرح‌های همچون همیار پلیس را یکی از برنامه‌ها دانست و گفت: خط‌کشی محورها، برگزاری جلسات ترافیکی و ستاد خدمات سفر، بازدید از ایستگاه‌های خدماتی ادارات، کمک گرفتن از نیروهای بسیجی و دهیاران در مسیر محورها، نصب بنرهای هشدار دهنده ترافیکی در محورها از جمله اقدامات پلیس و راهداری شهرستان است.

وی رفع نقاط حادثه‌خیز محورهای بردسکن را ضروری دانست و گفت: با پیگیری صورت گرفته ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار برای رفع نقاط حادثه‌خیز و روکش آسفالت محور بردسکن به سبزوار و بردسکن به درونه در سال جاری اختصاص یافت.

فرماندار بردسکن با بیان اینکه با تخصیص این اعتبار ۳۰ نقطه حادثه‌خیز محورهای بردسکن رفع خواهد شد، افزود: نبود حتی یک کیلومتر راه دو بانده و راه‌های غیر استاندارد موجب شده شاهد حوادث منجر به فوت بسیاری باشیم.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ آسفالت نامناسب برخی نقاط آن حادثه‌خیز می‌باشد، ادامه داد: طی چند روز گذشته قریب به ۵۰۰۰ نفر از مسافران به صورت شب خواب و بیش از ۲۵ هزار نفر نیز توقف موقت داشته‌اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.