×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحصیل ۴۲ درصد دانش آموزان شهرستان بردسکن در هنرستان‌ها

مدیر آموزش و پرورش بردسکن در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با اشاره به به طرح جامع سنواتی در راستای توانمند کردن و توسعه متوازن رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش گفت: در حال حاضر ۴۲ درصد دانش آموزان شهرستان در هنرستان‌ها مشغول به تحصیل هستند که این رقم باید به بیش از ۵۰ درصد افزایش پیدا کند.

علی اکبر چراغیان افزود: در حال حاضر ۱۷ رشته فنی فعال در هنرستان‌های شهرستان به هنرجویان تدریس داده می‌شود.

وی با اشاره  به طرح میدان ۱۴ صفر ۲ گفت:  از ابتدای اجرایی این طرح که از آذر ماه در استان آغاز شد  تمامی تدابیر لازم در حوزه شهرستان بردسکن اتخاذ شده است و قرارگاه‌های دانش‌آموزی این طرح در بیش از ۵۰ مدرسه متوسطه شهرستان دختر و پسر نیز تشکیل شد.

وی افزود: یکی از مباحث مهم این طرح در حوزه جهاد تبیین و مشارکت دانش آموزان در انتخابات یازدهم اسفند ماه است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن هم در این جلسه برهمکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در اجرای طرح میدان ۱۴ صفر ۲ با آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: زیر بنای توسعه در همه حوزه‌ها آموزش و پرورش است و باید آموزش و پرورش را در اجرای این طرح یاری دهیم.

مهدی عاشوری‌فر افزود: با تدابیر اتخاذ شده استاندار خراسان رضوی این طرح از استان خراسان رضوی به صورت پایلوت اجرا شد و قرار است در کل کشور این طرح اجرا شود.

وی گفت: تمامی بسیج امکانات برای هرچه بهتر اجرا شدن این طرح در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی نیز مکلف هستند همکاری لازم را داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.