×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 4 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نیمه تمام ماندن بزرگترین طرح ورزشی کوهسرخ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهسرخ گفت: ساخت این طرح مهم ورزشی در شهر ریوش مرکز شهرستان کوهسرخ سال ۱۳۸۶ آغاز و سپس عملیات اجرایی آن با وقفه های متعدد مواجه شد.

مهدی حمیدیان افزود: اجرای طرح مزبور دارای کد پروژه و بودجه مصوب است، در سالهای ۸۷، ۸۹، ۹۰ و ۹۶ به صورت مقطعی و اندک اندک پیش رفت و تاکنون بیش از پنج میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهسرخ گفت: پیمانکار این مجموعه نیمه تمام، بسیج سازندگی است که متاسفانه هم طرح را به صورت نیمه تمام رها کرده و هم حاضر نیست آن را به پیمانکار دیگر واگذار کند تا مسوولان برای ادامه کار با مجموعه های مردمی و یا پیمانکار دیگری قرارداد منعقد کنند.
وی افزود: این مجموعه پس از تکمیل شامل یک زمین فوتبال استاندارد، پیست دو و میدانی استاندارد و یک سالن ورزشی (سوله) چند منظوره خواهد بود که تاکنون فقط میله‌های دروازه زمین چمن، چند ردیف جایگاه تماشاچی، جدول گذاری پیست دو و میدانی و زمین چمن و فنداسیون (پی‌ریزی) بتنی و سازه فلزی سوله ورزشی انجام شده که به دلیل گذشت زمان فنداسیون و دیگر بخش ها در حال تخریب است.
حمیدیان به فعالیت ۱۲ هیات ورزشی در شهرستان کوهسرخ اشاره کرد و گفت: متاسفانه این مجموعه های نوپای ورزشی از سوی اداره کل و هیات های استانی حمایت مالی نمی شوند.
بزرگترین طرح ورزشی «کوهسرخ» خراسان رضوی نیمه‌تمام مانده است
رئیس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ گفت: سالن ورزشی چند منظوره شهید بهشتی ریوش نیز فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد و ۲ زمین چمن مصنوعی در یک نقطه روستایی و یک نقطه شهری جوابگوی نیاز جوانان کوهسرخ نیست.

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.