×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 18 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شکارچیان غیرمجاز در ارتفاعات بردسکن دستگیر شدند

سرهنگ محمود مختاری در تشریح این خبر در گفت و گو با ایسنا از شناسایی و دستگیری ۴ شکارچی و کشف یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه دو لاشه بز کوهی در این شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بردسکن در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت چند شکارچی به صورت غیرمجاز در ارتفاعات شمال شرقی این شهرستان، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن افزود: مأموران انتظامی با همکاری مأموران اداره حفاظت از محیط‌زیست به محل مورد نظر اعزام و شکارچیان را حین برگشت از ارتفاعات با یک دستگاه سواری ال ۹۰مشاهده و به آنان دستور ایست دادند.

مختاری بیان کرد: مأموران انتظامی در این عملیات ضمن دستگیری ۴ متهم، در بازرسی از خودروی شکارچیان، یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، یک دستگاه گنج یاب و دو لاشه بز کوهی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی، از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با شکارچیان غیرمجاز خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در این زمینه مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.