×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

آخرین خبرها

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اقدام عجیب برخی دهیاری ها با رهاسازی سگ‌ها در شهر بردسکن!

محمدحسین مدیح در نشست خبری با اصحاب رسانه بردسکن اظهار کرد: روستاهایی هستند که سگ‌های ولگرد روستای خود را جمع‌آوری و شبانه و یا در زمانی دیگر در شهر بردسکن رها می‌کنند که موضوع رسیدگی توسط دادستانی  شهرستان در دست اقدام است.

شهردار بردسکن از جمع‌آوری ۱۵۰۰ قلاده سگ  طی  یک‌ماهه اخیر خبر داد و افزود:  در جلسه اخیری که در فرمانداری برگزار شد، مقرر شد، حسب دستور فرماندار، دستگاه‌های مرتبط هریک به وظایف خودشان عمل کنند.

مدیح، سگ‌ها را  نگهبانانی در اطراف شهر نام برد و گفت: این نوع سگ‌ها شناخته شده هستند؛ ولی با سگ‌های  فعلی رها شده در بردسکن هر روز نیروهای ما با سگ‌های جدیدی مواجه می‌شوند که  مشخص است از این منطقه نیستند و لذا  باید دستگاه‌های متولی در این امر که کوتاهی‌هایی را دارند، بیش از این  پیگیر باشند و گزارش دهند.

وی دراین نشست به افزایش نیروهای خدماتی در شهر اشاره کرد و افزود: بعضاً در بحث نظافت کوچه‌های قسمت‌هایی از شهرنارضایتی دارند، که با افزایش نیروهای خدماتی  به‌زودی این نقیصه برطرف می شود و مشکلی را نخواهیم داشت.

 وی از خبرنگاران خواست مشکلات شهری و به‌ویژه در حوزه نظافت شهری را  در لحظه برای شخص شهردار ارسال کنند تا رسیدگی و پیگیری گردد.

 شورا  و شهرداری بردسکن آمادگی افزایش محدوده شهری را دارند

 رئیس شورای شهر بردسکن نیز در این نشست خبری  به موضوع گرانی زمین و اجاره بها در این شهر اشاره کرد و گفت:  شورای اسلامی  و شهرداری  موافق افزایش محدوده شهر هستند؛ ولی این مراحلی را دارد که  باید پس از مصوبه در کمیسیون ماده ۵ در اداره کل راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گیرد.

محمد یوسفی افزود: افزایش محدوده شهر تأثیر زیادی بر کاهش قیمت زمین و اجاره‌بهای منازل استیجاری  خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن، در مورد زمین‌های نهضت ملی مسکن در بردسکن  اظهار داشت: شهرداری در هر قسمت از شهرستان  در گام اول، همراهی خود را اعلام داشته است؛  ولی از آن طرف و به‌ویژه در راه و شهرسازی استان، معطلی‌های خاص خود  را  داشته است وتا  امروز فقط در شهر بردسکن  جاه و مکان عوض شده  است و اقدامی  برای  آماده‌سازی و یا  ساخت  هنوز کاری صورت نگرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.